|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Idag när jag låg i 140 på motorvägen på väg hem sa det plötsligt klonk. Tänkte inte så mycket mer på det, ingenting kändes konstigt. När jag parkerat bilen så gick jag ett varv runt den, döm om min förvåning när jag såg att vänster blinkers fram hade trillat ur och bara hängde i sladdarna. Vid närmare undersökning visade det sig att två av tre styrpinnar hade gått av. Efter lite sökningar på forumet inser jag att jag inte är den enda som har råkat ut för detta. En del saker blev jag dock inte klar över när jag läste på forumet: Är det samma blinkers fram på en touring som på en sedan? Byttes blinkers fram både 09/01 och 06/02? Slutligen: Är det någon som har något tips om var man kan hitta en ny blinkers i Skåne på en lördag? Självklart är det så att jag ska iväg med bilen på semester på söndag morgon. Tack på förhand Johan Georgson | |
|
Har faktiskt råkat ut för samma sak fast med en Vw Passat Kombi. Trodde först att någon tjyv "nallat" den men kom sedan på att den måste ramlat av. Nu är det antagligen för sent men jag hade försökt låna en blinkers av någon vän som också rattar en 3-serie e46, om inte annat så kan du ju leta upp en Bmw-handlare utmed vägen på din semestertripp som du kan få "anledning" o besöka för o införskaffa blinkersen, skadar ju inte o kolla lite bilar i hallen när du ändå är på g så att säga... mvh. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.