|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undrar vad reconden på 540 touringen i reportaget här på autopower på kostade? "det står ett antal tusenlappar"??? Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- | |
|
Daniel.F...: Om det var detta reportage du syftade på? Länk Så står det följande längst ner: Vad kostar då denna skönhetsbehandling för bilen? Enbart Ditecbehandling av lacken: 3-serien 3.500 kr, 5-serien, 3.750 kr, 7-serien 4.000 kr och Hyundai Badbollsbuss eller motsvarande 4.750 kr. Ditec lämnar 6 års systemgaranti om bilen är mindre än 1 år gammal från första registreringsdatum. Jörgen lämnar 10% rabatt under februari eller om man kan uppvisa giltigt medlemskort från märkesklubb eller motsvarande. Det trevliga med är att jag fick känslan av att Jörgen behandlade min bil som det vore hans egen, trevligt att finna så engagerade fackmänniskor. OBS:Det är säkert lite andra priser då detta var ett tag sen detta skrevs. |
|
| OK! trodde dom gjorde mer än -endast- ditec behandlingen | |
|
Självklart görs en polering innan skyddet läggs på annars är det meningslöst. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jo jo men repotaget handlade ju inte endast om bilens utsida eller hur! alltså vad kostade kalaset för allt som gjordes på bilen i reportaget. "Antar att Ditec behandling 3750kr endast innefattar utsidan" |
|
|
Fan så dom kan safta på med priserna där i söder. Och alla verkar torsk på ditec? Vad gör dom egentligen utöver en helrecond och lackskydd? Min kärra Länk |
|
|
Vad är det för priser i norr då Ika? -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.