|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Som topic lyder. Vart hittar man de. Tittade på tex enems hemsida men de hade bara sk. steg 1:are.. 260graders.. SKulle vilja ha liite vassare :) Mvh Uffe | |
| PPF kan greja kam åt dig, bara att välja profil. | |
|
motornord? M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
powerpak: De klart, tänkte jag ej på. De bör ju ha ;).. Stephan: Hittade inte till 325 24v bara till m3:an, men de kanske passar med dem ocksÅ? Mvh Uffe |
|
|
Enem slipar ju den kam du vill ha! i alla fall förut. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Finns väl Dr Schrick till M50, M52 o M54 även på Motor Nord, c:a 5-5600 kr/st. ///Magnus |
|
|
Länk ///Magnus |
|
| Ring till enem å prata med dem, jag vet att de kan slipa vassare än de som står på hemsidan. PPF är ju också ett alternativ så klart. | |
|
e21-racing: de hade de visst.. Missade helt otroligt nog de.. MEn, de va ju allt lite tama :\.. Vill ha närmare 280 grader.. Flygarn: ja, de har du nog rätt i.. Kom på att Accracing utför ju även detta.. Då va de problemet löst, vet man vart man ska leta när de blir aktuellet. Mvh Uffe |
|
|
tänkte just föreslå Acc-racing =) A-F Racing Länk ACC Racing Länk |
|
|
Ja han slipade om min m20 kamaxel, tänkte dock bara inte på honom=) Mycket trevlig kille den där =).. Mvh Uffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.