|
|
|
|---|---|
|
nån som vet vart man kan köpa liknande laminerings film med kolfiber look. Har sett att plastdetaljerna mellan sättena har tappat färg på utsatta ställen, tänkte styla dom ala snik varianten. | |
|
Det finns i stort sett hos alla stylingföretag! :) Dalhems, Micro, FoliaTec... U name it! Bara till att kolla runt lite så hittar du det! Tror dock Micro hör till dom billigaste... |
|
| thx ska kolla runt lite | |
|
Om man lägger på sån "kolfiber-film" på delar i motorrumet, exempelvis kåpan över säkringarna, databoxen osv, håller det mot eventuell värme? Och kan man lägga på film över ventilkåpan också? Min Bil - Länk |
|
| inte den blekaste men tror inte det, med tanke på priset så tror jag inte den innehåller värmetålig plast men som sagt jag har inte en anning | |
kennie_535 |
hej jag vet ett ställe som har kolfiber väv alltså riktig kolfiber kostar inte så mycket facktiskt och de e bara limma på där man vill ha går att ha i motorum på detaljer detta tål värme man behöver bara använda ett lim som tål värmen Länk |
|
hittade det jag sökte på danmobility.se kolla denna länk om det är fler intreserade Länk finns ju andra "färger" oxå borde gå att få snyggt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.