|
|
|
|---|---|
|
ska kolla på en 528 E39 års 96, vad ska man tänka på när man kollar denna bil, tacksam för råd? en fråga till prestanda mässigt, hört att den går ganska bra när det gäller accleration? BMW its a ride not a car | |
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| 528:an går riktigt bra för att ha under 200hk. 7,5 till hundra är inte dåligt för 193hk och så pass tung bil. Köp! | |
| Kolla upp mil och historia. Känns bilen fel på något sätt köp en annan. | |
Miper335 |
Prova några stycken och om det inte måste stå 193hk i regbeviset så prova 523 också. Det blev valet för mej men så börjar jag kanske också att bli gammal? Kände inte själv skillnad på prestandan då komforten maskerar den sekunden bra som skiljer. Lätt att stirra sej blind men ta god tid på dej och hitta ett fint ex. |
|
Innstämmer med föregående,testa 523an. Det gjorde jag och blev helnöjd. mvh whalle |
|
|
det blev en 528 iallafall. Hann aldrig testa 523:an, men är hel nöjd med den jag har köpt. Normalt sett så ska det stå ex 20C på ACC:n men på min bil är 20 C (60 C grader) skumt men den funkar iallafll. BMW its a ride not a car |
|
|
Det står nog 60F på din bil dvs den tror den är i US och kör på Farenheit Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.