|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag iaf är grymt tacksam över vad BS fixar fram åt oss bilintresserade. Elmia t.ex. Har kört på deras EDPS år 2002 och 2004, har kört superstage vilket självklart blev publicerat. Lite roligt att skicka ett tidningsexemplar utomlands till vänner när man själv är med i tidningen :) Många profiler har varit med. Allt från de som bara kör strippen, till de som bara kör bana. Och sedan har vi de som det klagas på med massa plaststyling. BS duger utmärkt för mig. |
|
|
Bilsport gör bra arrangemang för oss bilintresserade, men tidningen har urartat. Att döma av svaren i den här tråden börjar bling-blinghysterin att ebba ut. Dax för en stark trend på känsla och stil? Mvh |
|
|
Bilsport började väl "balla ur" redan för 10 år sen.... Jag betalar aldrig mer för att få läsa om 17 åriga Pelles hottade A-traktor! |
|
|
Tidningen säljer trots allt bra, men dom skulle tjäna på att byta till ett vuxet språk. Och skippa alla Norge bilar. Dom har ju även svenskt rekord i felaktigheter i sina beg-tester. Keep your distance! |
|
|
Reportern Gunnar Ljungstedt tycker jag har sänkt nivån kraftigt med sina "roliga" texter. Håller med Clubsport att ett vuxet språk är att föredra. " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Jag har alltid upplevt Bilsport/Spoilernytt som en tidning där det är viktigare med utseende än innehåll. Just frånvaron av innehåll har gjort att valt andra tidningar som Wheels, Automobil, Start & speed, Teknikens värld,... Som de flesta tidningar går nivån lite upp och ner över åren. Tyvärr är i mitt tycke medelnivån ganska låg på Bilsport. /G |
|
|
Precis, språket är nästan att nedvärdera läsaren: Tror de att att deras läsare är "Ronny å Ragge" eller max 16 bast... Nicke |
|
| Håller med helt å Hållet!! Tycker det är katastrof När alla fortfarande håller på med fast n Furious looken ! helt sjukt! Det är typ "hej jag är 18 å fick körkort igår" Tycker å andra sidan inte det är så snyggt me orginal heller bara! lite fix behövs för att det ska bli bra tycker ja!Tycker faktiskt min M3 cab är cleant stylad inga överdrifter! men endå väldigt mycket gjort som vissa inte tänker på! ta en kik=) Länk: Länk | |
|
Mycket MYCKET fin bil Mange :) Själv hade jag skippat lexusljusen.. men annars klockren å smakfullt stylad.. inget överdrivet på nått sätt å vis.. ! Mvh Jojje |
|
|
Jojje81 Tack Bugar å Bockar! I verkligheten lovar ja att det ser bättre ut en på bild me dom en orginal=) Tro mig har bytt hit å dit flera gånger men kommit fram till att det behövs nått som piffar upp stämningen där bak=) |
|
|
Jag brukade läsa Bilsport när jag var 16-18år... Man var väl på det stadiet på den tiden. Men idag skrattar jag när jag ser bilsports omslag brevid automobil's:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Tycka vad man vill om tidningen i sig,men alla evenemang för folk med bilar som ett stort intresse kräver lite respekt. Har själv deltagit i flera,och alla har varit proffsigt arrangerade. |
|
| Alltså lambo dörrar kan va fränt tycker ja! Men shit vilka fula spoilers! specielt bak den var ju bedrövlig bak! sabbat hela bilen ju!! Länk till min pärla! Länk | |
| Är glest mellan dom vettiga numrena av Bilsport, sade upp prenumerationen förra året, dom har Snigel-mail-bombat mig sedan dess med inbetalningskort och diverse erbjudanden, så less dom... | |
|
Har också avslutat min prenumerationen på BS för ca 2år sedan. Nu köper man ett lösnummer emellanåt när det verkar vara något vettigt i den. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag mår illa av sådana bilar! gillar galna projekt med turbo och sånt,men höga vingar,måsvingedörrar,ljudbyggen,triballackerade..osv får mig att vilja spy faktiskt! Just real M-power |
|
hampe m3 |
men vilka e det som läser bilsport då??? tidningen säljer väll mer nu en för ett par år sedan, medans alla i min närhet slutar att lässa av samma anlednig som er här.. e det bara körkorts lösa m fjun läpp som läser??, då kanske dom skulle ta in litte moppe o epa byggen ;) |
|
Det är väl som med pojkband dom säljer som fan men man vet ingen över 18 som köper skivorna. mh Länk |
|
|
Enligt senaste undersökningar så har Bilsport tappat en del läsare medans Fyndbörsen har ökat. Ni som tröttant på BS, prova FB då den har lyft sig regält och har väldigt mycket redaktionellt i sig numera. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.