|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni om denna bil?? Själv så får jag gåshud av denna typ av styling!! Lambo-dörrar på en M3:a huu,,,,,, fö tycker jag att Bilsport börjar balla ur jag har prenumererat i 13år men nu funderar jag på att sluta!! "Spoilernytt" e ju bara förnamnet nu för tiden! Större hjul + orginal tillbehör typ GT stuk etc går väl an!! (enligt mitt tycke!!) Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" | |
| Instämmer till 100% | |
|
Bilsport ja vad kan man förvänta sig? "Feta spoilers" "Fet stereo" Stora vingar m.m. Totalt smaklöst. En av många blaskor. |
|
viobebe |
Bilsport, den oseriösaste tidning som existerar. sportluftfilter+avgas+chip=flera hundra hästar |
hampe m3 |
år 1999-2000 läste ja bilsport med stort nöje, m3,or, cossies,vr6 or, men då räckte det m litte mindre, idag krävs det ju mängder av plast o hutlöst stora hjul mm. Bilsport blir bara sämre o sämre slutade läsa för ca ett 2 år sedan men det händer att ja plockar fram ngt gamalt nummer o läser om ngt trevligt innan det sporade ut totalt. mvh h |
|
Tyvärr får jag hålla med ovanstående skribenter. Tycker inte heller att Bilsport är något att hänga i granen. Gatebil kommer inom kort släppa en ny tidning. Håll utkik på www.gatebil.no för mer information. MVH / Jacob |
|
|
Jag prenumererade i ca 13 år på bilsport och ALDRIG har den varit så dålig som de sista åren , så jag slutade prenumerera på den i höstas... Billy B-10 Länk |
|
|
Vad kul att se att det är flera som har tröttnat på Bilsport nu passar uttrycket: Det var bättre för:)) |
|
|
Hej. Personligen är jag inte för mkt 'överdriven' styling. Tyckte den röda M3:an var riktigt fin, bortsett från bakvingen. Att det är lambodörrar har jag absolut inget emot, utan tvärtom. Tror inte Bilsport skulle överleva många månader om de gjorde reportage om originalbilar... /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Dom flesta bilar som är med är groteskt fula och vulgära. Som hänt extra fast bilar mh |
|
|
Varje nummer hoppas jag innehåller något reportage om bilar som modifierats med smak och stil eller som bevarats / återställts. Blir tyvärr besviken varje gång jag öppnar Bilsport. Just nu bara reportage om det skrikigaste och vulgäraste. Det verkar inte finnas någon tidning som har detta tema. Nya bilar, riktigt gamla veteraner och skrikiga vulgära har sina tidskrifter. Mvh |
|
|
Bilderna går väl att titta på, det är ju trots allt inte spoilernytts fel att det byggs sådana bilar ( Indirekt är det väl deras fel iof). Men språket ligger på en 14-årings nivå. Keep your distance! |
|
|
Jag kan inte göra annat än att hålla med. Nu är man ändå uppväxt med tidningen så man kan tycka att man borde hålla den nära till hjärtat men det går bara inte. Det är tråkigt nog att ha repotage om 20 st mer eller mindre identiska supror med 1000 hk vardera men när man börjar lägga ner tid på att göra repotage om bilar som man kan blåsa sönder så har det gått för långt. Jag är väldigt sugen på att veta vilken exakt målgrupp tidningen riktar sig mot och hur deras marknadsresearch ser ut, tror många köper tidningen av samma anledning som mig.. Ett förlorat hopp om att nästa nummer ska vara som det brukade. |
|
| Börjar bli lite pensionärsvarning på autopower folket här tycker jag. Inte alla uppskattar bilar som är helt original. Sen att det finns gränser är ju upp till beskådaren. Men smaken är som baken. Bilsport gör ett bra jobb som anordnar mycket för bilintresserande. Bara ta det för vad det är. De har en stor målgrupp som de försöker rikta sig till. | |
|
Tycker inte det har ngt men pensionersvarning att göra. Har med smaklöshetsvarning att göra. Tror inte ens den vänder sig till 18 åringar 14 åringar snarare och folk i norge där rullar det många överstylade plastschabrak. mh |
|
|
Sen är folk väldigt avundsjuka i detta land. mvh |
|
|
Dutta: Utveckla vad menar du avundsjuka på anskrämmliga bilar eller? mh |
|
| Det barnsliga språket i BS gör att jag inte köper den fn. | |
|
Kul med bra respons !! Vill tillägga att arbetet på M3:an ifråga, inklusive alla andra "vulgo" stylade bilar med meter höga vingar osv, säkert är beundransvärt i sig. MEN jag börjar som sagt bli trött på stylingtrenden, typ som på den röda M3:an! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Jag har med slutat att prenumera på den. Instämmer med er. Min bil: Länk /Daniel |
|
|
I nästa nummer av BS ska nya 530d AC Schnitzer testas i superstage :) kommer bli kul! Mvh Dragolito |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.