|
|
|
|---|---|
|
Skall ev. släga in ett par 6*9 i hatthyllan, då med adapterplata, kommer högtalarna över själv kanten på hatthyllan då eller sjunker dom ned så man kan slänga dit org. högtalar galler ? Sen en fråga till.. någon som har gjort egna adapterplattor? Hát Gött | |
|
om du har 6x9 med adapter så kommer högtalarna att "höjas upp" vad jag vet...har 6x9 i min, men dom är satt i hatthyllan utan adapters, blir snyggast så tycker jag.. E30 for ever....and allways=) Bilen: Länk |
|
|
Nej det är inte såna adaptrar, högtalarna hamnar på undersidan, men jag är inte helt hundra på hur de såg ut exakt, en kompis körde med sådana iaf. //Simon |
|
| ingen som vet om det ligger några bilder på hur det ser ut någonstans på webben? | |
|
Ingen aning, men kolla på mds, min kompis har köpt dem där. //Simon |
|
|
De hänger 5-7cm under själva kanten på hatthyllan. Har du fått köpt ännu? Har ett par annars som jag vill bli av med.. |
|
| ikke köpt ännu, tänkte hitta en bil på hur det ser ut först... men va ska du ha för dom då? | |
|
De kommer ej att synas inifrån kupén om det är det du undrar? Du tar bort lådorna som hänger under hatthyllan i bagageutrymmet och monterar dit dem tillsammans med dina 6x9" högtalare. Ska du köra med bas i bagaget? Då måste du bygga lådor till 6x9orna //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.