|
|
|
|---|---|
| undrar vart man kan få tag på en bur och en kolfiberhuv till en m3 coupe -96....? | |
|
Huv tror jag Realcar säljer... Nooze är märket dom kör med.. |
|
|
Realcar har slutat med att sälja kolfiberhuvar... men du hittar kolfiber huv hos www.stylingkompaniet.se Shake That Ass |
|
|
undrar var man kan köpa bakluckor i kolfiber e36 coupe //Divan |
|
|
Hej. Bagageluckor finns hos Reptil www.reptil.nu /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Tack edward men jag undrar viktsparingen genom att byta ut huv o baklucka mot kolfiber så undrar jag också hur mycket stora färddatron väger om man vinner vikt på att ta bort den samt ac och baksätet //Divan |
|
|
Hej igen. Vet inte några siffror, men vet att huven är tung och du lär spara många kilon på att byta ut en huv. Bagageluckan är inte lika tung, men du spar ganska mycket vikt på att byta ut den med. AC:n väger en del, så det är ju bara att plocka bort den om du vill spara vikt. Stora färddatorn väger inte speciellt mycket och samma sak med baksätet. Men är man ute efter viktminskning så är det bara att plocka bort allt man kommer åt. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
tack mannen du verkar kunna det här med viktsparning får väl banta ner mig själv oxå till 70 itsället för 75 //Divan |
|
|
sorry edward men jag behöver din hjälp igen reptil har slutat sälja kolfiber har du ngn anna sajt Divan |
|
| Kolla på www.carfashion.nu | |
Mr M3 |
bakluckorna från reptil sitter dom i orginal infästningar med lås och allt eller sitter dom med rallysprintar? någon som vet och hur är kvalitén på deras produkter? |
|
min huv skickas på måndag så jag kan skriva om huven då typ på onsdag absolut senast frefag //Divan |
|
Mr M3 |
vart har du köpt huven ifrån? skriv gärna om passform mm |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.