|
|
|
|---|---|
|
Har ni sett den läckra 528:an på blocketLänk | |
|
Den ser trevli ut. Tyvärr verkar den finnas långt, långt, långt, lån....norrut....:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Den såg verkligen fin ut, lite knasig annons men priser är ju rätt! Min M5 E34 Länk |
|
|
Om den är lika fin som den verkar vara enligt bilden så är det ett helrätt pris och bör komma i händerna på en varsam bmw entusiast (eller åtminstånde en ägare som förstår sig på värdet av en äldre bmw) Det är 100ggr lättare att hitta en fin m5a än att hitta en bra e12a i dag. |
|
|
Verkar ju vara i ett komplett och fint originalskick, vilket gör att priset är ett klipp... Om nu inte rosten börjat gro,vilket det iaf INTE såg ut som på bilden,naturligtvis vet man inte hur den ser ut under..men,men. Mvh Janne. |
|
| hej jag har köpt den där bilen och gubben som ägde den förstod nog inte värdet på bilen för den är ruskigt fräsch kommer nog inte ha kvar den allt för länge för den är för fin den ska vara i händerna på en entusiast | |
|
Grattis! Ta några bilder och lägg ut i galleriet! Min M5 E34: Länk |
|
|
bilen är till salu nu har bytt lmm så nu går den som en klocka bilen är riktigt pedantskött maila eller ring om intresse finns ake.norrman@bredband.net 0738210833 mvh Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.