|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
HARM: Var din import som du ville försäkra och det räckte med att du samtidigt ändrade din hemförsäkring på samma gång. När jag pratade med dom för 2 månader sedan så var beskedet att jag måste ha haft min hemförsäkring där i minst 1 år. ___ //Ulf |
|
|
Skriv dig i norrland betalar 3000:- helår för halvförsäkring. mh |
|
|
Också en lösning...;-) ___ //Ulf |
|
HV-71 |
Fick efter förfrågan på LF 11.700:- max 2000 mil M5 -01 I Umeå, så det verkar skilja en hel del mellan orter. Det är känslan inte farten! |
|
Kollade med if kostade ca 20000 för mig men 11000 för min fru, det var helt ok enligt dem att skriva bilen på frun eller sambon. Jag bor i Stockholm så några norrlandspremier är det inte tal om... Nicke_M se till att skaffa fru eller sambo, konstigt nog gör det skillnad på vissa bolag med kön |
|
hampe m3 |
gumman min har inte ens körkort, ändå e premien alltid betydligt lägre på henne än på mig. |
|
Ja, jag skulle inte gjort slut med tjejen... Får börja med att skaffa "nytt" igen tror jag... Nicke |
|
|
Nicke: Skaffa en 75 åring i sånna fall då blir premien ännu billigare. mh Länk |
|
|
"mattias h" Bra tips, det ska jag göra. Då kan hon säkert även finansiera den för mig...;-) Nicke |
|
|
hmm, konstigt. Jag ger 13.000kr på salus ansvar efter lite "förhandlande" :) mvh johan Länk |
|
|
Salusansvar ger jag inte mycket för. Kan bara tala av egen erfarenhet. Trygg Hansa då??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.