|
|
|
|---|---|
|
SBP är ena jävla nötter, nu var den ganska så avundsjuka besiktningsmannen tvungen att slå ner på mina framfjädrar. Dom satt löst sa han, Klart att de sitter löst när man rycker loss dom sa jag till honom, det skulle jag kanske inte gjort men nu letar jag efter ett par begagnade fjädrar till bilen. Sänknings-sats är tokdyrt, kan ju köra på kapade fjädrar i 3 år med verkstadsmontage istället för att köpa satsen och endå inte komma upp i samma pris. Någon som vet om Fjädrarna från en E30 -88 passar på en E32 -89? | |
|
tycker du att 1500:- för 4 st nya sänk fjädrar är dyrt ? sen tror jag absolut inte att E30 fjädrar passar eller håller ens då 7an väger typ 1 ton mer mitt tips är att du skaffar sänksats kolla under powerbörsen, en firma i kalmar säljer såna för runt 1500:- |
|
|
skulle aldrig köra omkring med "hemmakapade" fjädrar.... & jag är säker på att e30 fjädrar inte passar. håller med calibramannen,köp en riktig sänkningssats eller org. fjädrar. mvh |
|
|
1500:- Vad ganska billigt, De jag hittat har bara kostat runt 3000. Ska försöka leta fram den där firman. Tack för tipset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.