|
|
|
|---|---|
|
Min baklampa gick sönder här om dagen då kom det upp i check-control om detta! Har en kompis som säger att det ska lysa 2st baklampor på vart sin sda! Kollade i instruktionsboken och det stämmer enligt den! Men det som vissas på bilderna i boken stämmer inte alls med mina! Är det skillnad över touring och dom andra modelerna Cupe limousine cabrio? Enligt boken Vänstra sidan: Nr1 blinker 21Watt Nr2 Backljus 21Watt Nr5 bakljus/dimljus 21/5 Watt Nr4 Bakljus/reflex 5Watt Nr3 Bromsljus 21Watt Enligt min bil vänstersida: Nr1 blinker 21Watt Nr2 Backljus 21Watt Nr5 Bromsljus 21/5 Watt Nr4 Bakljus 5 Watt Nr3 Dimljus 21 Watt Ska det vara så? Lampa nr5 är ju bara bromsljus men där måste det sitta en 21/5 Watts lampa. Ska det inte vara en Bromsljus o bakljus i den eftersom det sitter en 21/5 Watt? Som ni vet så har 21/5 Watts lampa under den 2 st sockel eller vad dom nu heter. Men i lamphållaren sitter det bara 1 där nere för bara den ena på så viss fungerar det ju inte dom där 5 watt! Har jag krånglat till detta nu? Hjälp mig reda ut detta nu! MvH Bmw 4-ever | |
|
Det verkar som om nr5 och 3 borde byta plats men nr5 till 5Watt är strömmen bruten MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.