|
|
|
|---|---|
|
Det alltså inte bara kriminella som kör BMW... :-) Det finns även de som använder sin BMW för att fånga kriminella! Länk | |
|
Enormt stor Eloge till sådana mäniskor! Jag skall skaffa en X5 4.6 framöver bara för att kunna göra så om det händer :) Beställningsjobb...... Blir så *svordom* arg när det kommer som en ursäkt från en kriminell. Precis som att det skulle en ursäkt för att de begår ett brott? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tufft jobbat av damen. Men jag skulle inte riskera min bil för båten (om det inte är en båt för flera miljoner). Tänk hur dåligt en sån grej kan gå. I det här fallet måste tjuvarna varit ganska snälla eftersom de inte gjorde något motstånd. Två män borde relativt enkelt klara av en dam. Men det viktigaste är att hon lyckades! |
|
|
Hon måste ju bara vara infödd värmlänning :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Fy fan va tufft gjort!!! Kojac släng dig i väggen! :)) "Men – hur vågade du? – Man ska inte stjäla andras saker! Och hör sen." |
|
| Skönt att se, så inte folk tror alla vi värmlänningar kör som den där bruden i "Sveriges värsta förare" ;-) | |
|
Coolt gjort Kärran Länk |
|
|
Så jävla bra! Äntligen en svensson vågar stå på sig. Dagens hjälte :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Så underbart, befriande tufft :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.