|
|
|
|---|---|
|
Hej Ja som rubriken lyder, hur mycket kan jag få för min bil? Klicka på länken nedan för bilder och info. Länk | |
| Vad har den gått? Verkar inte stå något om det i länken du bifogade. | |
|
Oj, förlåt. Drygt 12 000 mil. Länk |
|
|
Kanske så mycket som 100KSEK eftersom bilen har lågt miltal och väldigt mycket utrustning! |
|
|
Lite svårt o avgöra en bils värde med hjälp av endast några bilder o en utrustningslista... Årsmodell? Importerad? Skicket? Antal ägare? osv... mvh. |
|
|
Är det den här bilen? Länk Är det svårt att säga vad den är värd. Fick du en ny motor eller var det en utbytes? I övrigt är samma frågor som Rolex skrivit viktiga. /Fredrik |
|
|
Bilen är importerad 01. Bilen är pedantsköt, så skicket är något extremt. Sätena är av typen ”ortoped” som man kan blåsa upp så det passar förarens former. ALLT fungerar, jag har kvitto på varje lite detalj som är bytt på bilen. All dokumentation finns, till och med kvittot när bilen levererades. Länk |
|
|
Som man kan se på mina användaruppgifter är det en 97:a Länk |
|
| och motorn? bytt till ny eller eller beg | |
|
Motorn är väl bytt till den som hade gått 11000 mil om jag inte minns fel från den tidigare tråden? |
|
| 85000 | |
| Jag tror slutpriset blir runt 85-90 kkr. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
+10 för den vackra sällsynta kulören utöver normalpris. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.