|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vi kör årets första Z-träff i Växjö, söndagen 12 juni. Samling vid Stortorget i Växjö (mitt i city) kl 13:00. Varmt välkommen! Med Vänliga Hälsningar Fredrik Hjelmberg 0735-334745 ...............och du! Är de så att du stoter på någon Z, tveka inte på att bjuda med han eller henne till Växjö 12/6!! .....................så vilka kommer?!?!? | |
|
Skulle kommit om jag varit hemma men jag spenderar helgen i Dalarna hos min släkt.... |
|
|
Tjena! Synd att det inte var på lördag. Ska med flyget 16:00 på söndag så jag hoppar av. Snoop Doggeli |
|
| Yatooil: det vore trevligt om ni kunde lägga upp bilderna från träffen på "mastens" Z3 websida. | |
| De vore trevligt om ni kom ner och tog egna bilder ;) | |
|
Jag kommer. Fredrik M |
|
|
Jag kommer oxå. /Maria |
|
| Fan jag ska jobba på söndag! | |
|
ja kommer från bromölla!! z3 2.8 |
|
|
Väderprognosen häromkring är inget vidare för helgen, regn! Hur är det åt Växjö hållet? Jag kan nog strunta i att tvätta bilen, för den lär bli skitig på vägen till Växjö ändå... Fredrik M |
|
|
Här regnar det aldrig! Är som ett stoort paraply över Växjö ;) De finns "Gör de själv" mackar i stan, eller om du kör maskintvätt på Shell ;) |
|
|
Maskintvätt!?!?!? Kör inte ens min 15 år gamla 318is i maskintvätt. Vi får hålla tummarna för uppehålls väder åtminstonde. Fredrik M |
|
|
Blött blev det, men trevligt ändå! Måste varit hål i paraplyet. =) Tankade i Ljungby, njöt bra av att ha suflett när jag det stod en BeachBuggy utan suflett och tankade brevid. Förare och passagerare insvepta i svarta sopsäckar. Fredrik M |
|
| och mötesrapport? | |
|
Kan inte annat än hålla med Fredrik om att det var en MYCKET lyckad Z-träff, trots att det regnade omvartannat. Z3c 4 ever, samling var på Stortorget, och det kom 6 stycken Z3 av oliga modeller och kulörer, och så min Z4á. Småpratade lite och beundrade varandras bilar (alla välputsade och fina:-) så fick var och en berätta lite om sig själv och sin bil, som var ett ett bra och mycket trevligt iniciativ från yatooil, som jag själv tänker ta efter när jag ska ordna en träff.:-) Efter det, så åkte vi en en fin slingrig underbar väg några mil. Under färden stannade vi till någon timma vid en glasbod som heter Studioglas Strömbergshyttan i Hovmantorp. Efter handlandet blev vi hungriga och stannade till på ett ställe och åt en god pizza .. sedan var det tyvärr dags för hemfärd. Efter denna trevliga Z-träff så hoppas jag det snart blir en ny.:-) Finns intresse, så kan träffen ev. bli här i Jkpg ? kanske kan vi då locka ner alla Z-vännerna från Stockholm oxå :-))) Mvh Maria |
|
|
Jag är gärna med på att ordna ihop en träff och lägga den i Jönköping. Vore trevligt om ALLA som har en Z och som har minsta lilla intresse av att medverka på en träff kunde dyka upp, för visst vore det trevligt om det kom ...... 50 bilar! Jag tror de flesta delar mitt resonemang! Som sagt, det finns många Z-ägare som inte besöker detta forumet.. Vore kanon om man stötet på någon som kör Z att be om en mailadress eller bara ta reg.nr på bilen så kan jag leta upp vem som är ägare av bilen och ringa och bjuda in dem till nästa träff. Om vi lägger nästa träff i Jönköping. Finns de intresse av att 08.orna kommer ner då?? Mvh Fredrik |
|
DanneE |
Såg er allt när ni raggade :) Stod utanför MQ och väntade på tjejen med en clas olsson kasse i handen :D /Daniel 320dT M ´05 - 19" OZ & Coilovers monterade! Mer info: Länk |
|
Zablans, kunde inte komma, tyvärr. MEN när skall det fixas en i jönköping?, kanske vid atbergs topp? :-)))) Jag röstar för om två helger. Mvh PG |
|
|
Vad bra yatooil, då kanske vi kan försöka planera och göra en träff här i Jkpg. Ska göra som du hädanefter, ska skriva upp reg.nr på Zór jag möter, kontaktar dom och ber om mailadress. Det finns ju jättemånga Z-ägare därute, och många är säkert intresserade av att åka på träffar .. men som tyvärr kanske inte känner till/besöker detta eminenta forum. Det rullar ett par Z4-or här i stan, ska börja med att få fatt i dom .. pgr69, synd att du inte kunde komma igår, men när det blir träff här i stan, får du och ni andra se till att åka ner hit.:-)) Ju fler vi är .. desto roligare blir det. Mvh Maria |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.