AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.240

Tips med och styla Bmw e30.

Bm
1
BmwSk
318i.
Tjenare alla glada bmw tokar :-)

Nu blev man en nybliven ägare till en gammal bmw 318i e30, av farsgubben som blev trött på bilen och gav den till sin son, vilken generös man! :P

Iallfall, saken är den att farsgubben, som inte har ägnat en tanke åt bodykit, ljus, och annat underbart som man kan dekorera bilen med, och nu är det min tur att piffa upp bilen.

Självklart är jag inte speciellt smart för o hitta styling till bilar, och en vän till mig som kör bmw gav mig denna sidan och bad mig fråga om hjälp här o höra fall folket här kan ge mig några idéer om sidor, styling etc. Det jag söker är allt från: Bodykit, ljuse, kupé styling, motorrums styling, allt från passande och snygga fälgar, och självklart bakljusen.

Min vän visade mig www.realcar.se och visade baklampor, men det var inget som föll mig i smak, dock så visade han mig en sida, som han hade fått härifrån, och där var helt kanon fina baklampor till e30! letar fortfarande efter sidan och finner den inte!

Tackar för alla email, sidor om styling, allt som man kan göra och bygga om!
Speciellt tack till människan om han finns kvar här fall han kan ge mig sidan på bakljusena igen till e30! dock inte realcar.se

Tackar så mycket för alla svar !

/D.A
Skaffa ett nytt skattekvitto och nya regplåtar. Polera upp lacken och se till att den är i ett allmänt fräscht skick. Det är väldigt underskattad styling!

Autopower och rejsa.nu´s köp å sälj ställen är bästa ställena tycker jag. Störst utbud som ständigt varierar sig!

Min bil: Länk

Is-läpp, is-vinge, 35mm sänkning runtom och schyssta 16" fälgar är igentligen allt som behövs :)

Motortvätta, polera upp insuget och ventilkåpan.
Lite färg på undersidan känns bättre än en stor vinge: Länk

Mitt mål med bilen är att inte styla utan att det gör nytta ;)
Eller.. Funktion före form säger endel, men jag kör efter funktion MED form :)

MVH Johan - www.compello.se
Ska du förstöra en fin bil med tajvanesplast?

BMW ägare.. Reagera :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.