|
|
|
|---|---|
|
Behöver få lite stenskott samt begynnande rost på några skärmkanter fixat. Någon som har tips på en bra plåt & färgfirma? Helst i Nacka - men övriga Stockholm funkar naturligtvis också. | |
|
Det finns 2st bra här ute på Värmdö: A2 Plåt & Lack AB och Värmdö Bilskade Center AB. Är ju inte allt för långt ifrån Nacka och du blir garanterat nöjd med jobbet. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Ska kolla upp dem båda två. Tack för tipset. Jag besökte Bilskadeservice i Lännersta på rekommendation av min däckverkstad - men de vägrade både att ta emot BMW och att göra rostfixar. |
|
|
A2 i Gustavsberg är mycket duktiga! Hade vår bil inne för omlack av bakre stötfångare, och man ser ingen nyans skillnad. Monteringen är likaså gjort snyggt, och personalen är trevliga (de jag pratade med iaf). BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Besökte Värmdö Bilskadecenter och fick ett mycket proffsigt bemötande. Kombinerat med ett riktigt bra pris beställde jag jobbet där direkt. | |
|
Jo. Dom är trevliga och bra där. Ganska snabba också. Tjejens bil blev i princip totaldemolerad i plåten efter ett kraftigt is/snöras. Tog lite över en vecka och bilen var som ny efteråt. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Tackar tackar, jag jobbar på A2 :) /mvh micke |
|
|
Micke: Då ska du ju givetvis med på träffen i Gustavsbergs centrum den 7/7 kl 19:00? :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.