AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
965

Renovera M5 låda i Skåne

Vill renovera min låda M5 E34 3.6 Gärna i skåne trakten.
(Går bra om någon kan göra det på svart oxå)

Mvh Adnan
Lo
506
LotecM3
M5 F10 2012 *Akrapovic evolution*
Porsche 911 Biturbo RS
E30s62 *mtech2*

Köp en annan låda... brukar vara enklaste lösningen. Då du annars blir av med bilen under en lång period

Ta kontakt med Erland på Topplocksverkstan utanför Lund. Han har delar liggandes om inte annat.

MVH / Jacob
Jacob_M3 har du kanske nummret till han?
adnan_g: Har inte det personligen, men ska se om jag kan få tag på det.

MVH / Jacob
okii tack ska du ha...
LotecM3 vi bor grannar ju.. Vet du inte var jag kan få tag på en M5 låda till ett vettigt pris?
Topplocksverkstan
Trollebergs Gård
225 90 LUND

Telefon
046-189722
Email:
info@topplocksverkstan.se
www.topplocksverkstan.se
Ingen som har en anvisning hur man får ihop lådan???
Lo
506
LotecM3
M5 F10 2012 *Akrapovic evolution*
Porsche 911 Biturbo RS
E30s62 *mtech2*

Vad är ett vettigt pris?

Har kanske en polare som ha en låda över...
Maila...

Va vill han ha för den..Har eventuellt en låda nästa vecka.
kilroy
adnan_g*Hur gick det med växellådan...?Har du inte fått kontakt med någon som kan hjälpa dig så har jag en kontakt i Trelleborg.Hör av dig i så fall...Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna"

Kilroy: Vad heter din kontakt i Trelleborg? Har en kompis som lämnade in en låda till en i Trelleborg nyligen, men det blev inte alls bra. Samma fel uppstod igen efter bara 5 mil.

MVH / Jacob
Hej jag fick nyss min växellåda. har hörts talas om en äldre man i trelleborg nummer dit är 0410-41550
kilroy
adnan_g*Det är min kontakt, han heter Per och firman heter Nyhems Motorservice, telefonnumret är också rätt.Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna"

kilroy
adnan_g*Du har mail...Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna"

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.