|
|
|
|---|---|
|
Vill renovera min låda M5 E34 3.6 Gärna i skåne trakten. (Går bra om någon kan göra det på svart oxå) Mvh Adnan | |
|
Köp en annan låda... brukar vara enklaste lösningen. Då du annars blir av med bilen under en lång period |
|
|
Ta kontakt med Erland på Topplocksverkstan utanför Lund. Han har delar liggandes om inte annat. MVH / Jacob |
|
| Jacob_M3 har du kanske nummret till han? | |
|
adnan_g: Har inte det personligen, men ska se om jag kan få tag på det. MVH / Jacob |
|
| okii tack ska du ha... | |
| LotecM3 vi bor grannar ju.. Vet du inte var jag kan få tag på en M5 låda till ett vettigt pris? | |
|
Topplocksverkstan Trollebergs Gård 225 90 LUND Telefon 046-189722 Email: info@topplocksverkstan.se www.topplocksverkstan.se |
|
| Ingen som har en anvisning hur man får ihop lådan??? | |
|
Vad är ett vettigt pris? Har kanske en polare som ha en låda över... Maila... |
|
| Va vill han ha för den..Har eventuellt en låda nästa vecka. | |
kilroy |
adnan_g*Hur gick det med växellådan...?Har du inte fått kontakt med någon som kan hjälpa dig så har jag en kontakt i Trelleborg.Hör av dig i så fall...Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna" |
|
Kilroy: Vad heter din kontakt i Trelleborg? Har en kompis som lämnade in en låda till en i Trelleborg nyligen, men det blev inte alls bra. Samma fel uppstod igen efter bara 5 mil. MVH / Jacob |
|
| Hej jag fick nyss min växellåda. har hörts talas om en äldre man i trelleborg nummer dit är 0410-41550 | |
kilroy |
adnan_g*Det är min kontakt, han heter Per och firman heter Nyhems Motorservice, telefonnumret är också rätt.Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna" |
kilroy |
adnan_g*Du har mail...Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.