|
|
|
|---|---|
Power sammy |
När kom diff till 325i e36? eller fanns det bara som tillval. farsan har diff på sin 328 iaf, (import) burnar alltid på båda, Måste vara mer än e30 karossens 25% iga diff... |
| Diffen är tillval på alla E36 utom M3 där den sitter standard och är alltid 25% om det är en standard diff. | |
|
Jag har diff på min 320Ci Vanos -93 det är alltid lika skojj, men inte lika kul att gå till däck-handlaren sen *sucka* det blir mycke mera lättkontrollerade sladdar med diffad bakaxel :) King of the road |
|
|
Vad kostar en sådan begagnad på ett ungefär, i bra skick då förståss?! För att gå till BMW och köpa en kan väll knappast vara gratis? Mvh Patrik 325i -92 |
|
| På skrot ca 3000-5000:- | |
Power sammy |
jag vet hur kul det är.... Men är det vanligt på e36:orna. folk man frågar vet ju knappt om dom har diff eller inte. och det skrivs aldrig ut i annonserna heller. Det är ju det absolut viktigaste... ac och sånt mög fördärvar ju hela känslan. DIFF ÅT FOLKET |
|
Jag har 2st 525 or inom familjen en 89 den andra 90 och båda har diff skönt på vintern.. :) "See you at the Rödljus" |
|
|
Diffad=skoj Skall man köpa E36 med diff får man alltså åka runt å provburna... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.