|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en Bmw 320i Coupé -93. och har ett problem med den, det är så att när jag vrider på fläkten på 1,2,3 då funkar den inte men på 4ans snäpp funkar den. Kan tänka mig att fläktmotståndet har brunnit men vet inte. Så vill jag veta vars fläktarna sitter i den så man kan rengöra dom på all damm Tack i förhand //Micke | |
| Du har nog ett trasigt fläktmotstånd. Är fläktmotståndet trasigt funkar bara fläkten på 4:an har jag fått för mig.. | |
parolof |
rätt |
|
Precis som killarna säger, du har ett rasigt fläktmotstånd. Här hittar du hur du går till väga...Länk Kostar ca 250kr på BMW och bytes inom en halv timmes tid. Lycka till Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Bmw här i lule skulle det kosta 1000 kr med en ny och att sätta dit de | |
|
Offe_ : Ja det kan nog stämma att dom tar ca 750kr för jobbet, skulle liksom inte förvåna mig. Dom gör dessutom bytet på ca 10 min. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Min Klima startar och går på full fart och helt plötsligt ger den upp? Är detta ett glapp måntro eller vad tror ni? Kablaget runt fläktmotståndet ser bra ut iaf? |
|
|
Kokerskan: Ta en titt i denna tråd, Björn kan säkert hjälpa dig... Länk Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.