|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har en BMW 316 G (biogas/bensin) som jag ska sälja, tänkte kolla med er vad ni tror man kan få för den? Bilen är i mycket fint skick och har precis rullat över 14.000 mil, årsmodell 98. Utrustning. Skinn. Läderratt. 3 Arirbags. DEFA larm. DEFA värmare. CD Stereo. A/C. M Spak. M3 speglar. M3 paket runt om. Ventilerade race bromsar. Bilstein väghållning runt om. 17" alufäljgar med pirelli P7000 225/45 R17 15" alufälgar nokian hakkapelitta RSI Slick50 behandlad. Ny servad. Skulle uppskatta om ni visste vad min bil är värd. Den är ju lite speciell eftersom det är en gasbil. Tack på förhand. Daniel Darlöf | |
| Vilken färg? | |
| Den är vit. | |
|
Ovanligt med en så välutrustad Compact, men jag tror ändå att gasdriften samt färgen (dock tycker jag att vitt är helrätt färg på en e36) gör den mer svårsåld. Någonstans mellan 50-60kkr hade jag betalat. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
| Okej, tack för svaret, det var väl där nån stanns jag hade tänkt mig också, tror ni att man kan gå ut med 59.000??? | |
| Marknaden för biogasbilar är förstörd då det dyker upp nya salubilar på auktion nästan varje vecka. Det är kommunens och liknande myndigheters bilar som prånglas ut billigt. Dom är ofta i halvskabbigt skick med bucklor och solkiga inredningar. Men det drar även ner priset på fina exemplar. Kolla på kvd.se Länk Länk så kan du bilda dig en uppfattning av priset. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.