|
|
|
|---|---|
_WmB_ |
vilken av bilarna tycker ni är -tuffast, snyggast , roligast? (gäller e30 och e28) |
| Ja får du tag i en tokfin e30 med stora m-pkt från 88 så är det en given favorit. 535 är också en härlig bil men kanske inte lika sportig och mer en skön klassiker. | |
Gemini__ |
Tycker helt klart M535:an är mer brutal/råare samt trevligare motor. Sedan känns E28:an bra mycket mer gedigen än E30:n. Men mycket fina 325iM går inte av för hackor de heller. Mycket körglädje i dessa vagnar iaf, oavsett vilken man väljer. |
|
535:an lätt, älskar E28:an. Dock helst utan M535-plasten. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
Gemini__ |
Nej nej, M-paketet måste sitta på för att formerna ska bli fulländade. Visste du inte det? =) |
_WmB_ |
verkar i alla fall som bägge bilarna är typiska klassiker:) |
|
Gemini__> Ånejdå, linjerna gör sig kanon som dom är, eventuellt kan en Alpina-front sitta fint. Stötfångare, runtlister och bakljuslisterna ska vara kromade.. mmm :) Sen BBS splittisar så är drömmen komplett :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Nu kanske jag är lite partisk, men M535 slår nog 325:an på alla punkter. Starkare, snabbare, roligare och snyggare :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Håller med! Även om e30 också är riktigt snygg //Simon |
|
|
Skulle gärna vilja ha M535i. De tycker i alla fall jag är speciella. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Jag har haft två M535i så det kanske är dags för en 325iM? ;) Två coola 80-tals klassiker, från tiden då BMW var som bäst! Min M5 E34 Länk |
|
|
Helt klart 325im Snyggare och roligare |
|
|
M535i, en riktig klassiker! Allra helst en Alpinvit med rött sportskinn! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Zinnoberrot med svart skinn... <--- "Ahmen, lägg av!" (Köttbullereklamen, bassarna i tältet vid juletid) | |
|
Kalle Hansen: Helt rätt!!! //Schnitzer |
|
|
Har ägd dem båda en båda zinnobe röda:-) 535im med svart sportsskin saknar dän än skulle lätt välja den igen framför en 325im 535an är så mycket mer bil helt enkelt. |
|
|
Har ägd dem båda och båda zinnoberöda ska förstås vara:-) Numera kör man imolaröd dugar det med |
|
|
Kalle Hansen och Schnitzer, sluta! Nu måste jag ha en M535 igen...alpinvit med rött skinn :) Min M5 E34: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.