|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| :-D | |
| Den är nog så dyr pga playstation, tv mm. Men svårsåld blir den nog. | |
|
Herregud... Om jag hinkar i en navigator o en 32" widescreen med xbox, får jag 150 " för min 525 i Touring -93a då lr ? Kan man kanske byta jämt med någon som har en 540 T...? *hmm* "Säljer endast till hängivna E34 anhängare..." Jäjä, hitta en anhängare som betalar 50 " för en 518 med lite småfix o 29 000 mil på mätaren... |
|
| Bättre att ta bort alla dom där prylarna och sälja dom löst i stället och sen sänka bilen ett antal tusen lappar... | |
|
"Bägge framlåsen är utsatta för inbrott men fungerar fortfarande för nyckeln." passar säkert bra o låsa upp med både det ena och det andra då :) |
|
|
*jösses* Är inte det där ett skämt så går jag till månen. |
|
|
sålde just min svensksålda fullservade 523-96 16k mil med 19" för 50k , tänk om jag skulle köpa denna 518 och komma hem med o säga, hej älskling jag har bytt jämt med våran bil då skule det nog inte bli så glada miner.... MOA-power |
|
|
Är det ett skämt? 50.000:- och "Jag väljer köpare"??? Finns inga köpare att välja på med det priset! Stackare! En del tror verkligen att sin bil är värdefull. Jag vet i alla fall att min bil är värdelös när den ska säljas.......Bättre att räkna lågt så man inte blir besviken... Men 50.000:- för ett 30t mila vrak.....Låter som en nolla för mycket.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.