|
|
|
|---|---|
Stenmark |
Någon som vet om några bra skrotar i Stockholmsområdet? Företrädesvis norr om Stockholm. |
| Allbildelar i Huddinge (Gladö). Mkt. BMW och serviceminded. | |
|
Finns det nån skrot men får skruva själv? I sthlm helst! fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
styrman1: Jag har varit och skruvat av en del prylar på vrak hos TR Bilåtervinning i Älta (söder om stan). Inga problem alls hittills! Säger man bara till innan man går ut på "kyrkogården" så får man t.o.m. låna verktyg av dem. Lägg sedan upp prylarna på disken och ge ett pris - de accepterar ofta utan knussel! Ska kanske dit imorgon eftermiddag och leta efter fläktkoppling och centrallåsmotor till tanklocket... Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
Om du skulle se en dragkrok så.... Är lite sugen på att skruva bort en sån så ser du en så åker jag dit Onsdag. TR är bra, jag köpte en motor där till min 200SX kanonbilligt men hade ingen aning om att man fick skruva själv där. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Om jag åker ut så kollar jag! Vet du möjligen om dragkrokar från andra modeller passar till din? Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
E34 Sedan vet jag passar. Tror inte andra passar. Vore jättetacksam om du slog ett öga när du är där. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
| Uppsala Bildemontering - www.bildemo.com | |
|
styrman1: Sorry, de hade ingen dragkrok... Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
bratten |
Prova bildelsbasen.se kan eventuellt ha något. |
|
Pewe: Tack för hjälpen ändå! bratten: har kollat bildelsbasen och hittat en dragkrok men den skulle de ha 1500:- för. Får leta vidare. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.