|
|
|
|---|---|
| Får ingen Fart på min e36:a vad kan ha kopplas fel. den surar igen.. har försökt skruva på bränsletycksregulatron hit å dit men inget resultat.. den går en liten vända när man blåst rent stiften, dom blir mycket blöta.. fundera på att sätta i org spridare å testa. men dom jag har nu ska bara vara 100cc större. Bilen borde ju gå på org tändstystem iaf.. tipps? | |
| Kan ju berätta för alla 37st typ att jag nu testar att byta lite plats på soppa slangen om de blivit nått kans där.. | |
|
Blir inte klok på bilen står å stutsar men hoppar inte igång.. känns som de är rätt nära men vill inte starta.. har provat med org spridare men inget händer.. |
|
|
Du ska nog inte vara förvånad att den surar ner sig! Gör iordning en större LMM! |
|
| Nu gick bilen!!! ;) fan va skönt! | |
|
Tjenare. Hur stor lmm kör du me? Jag har en från en 540.. Min gick fett som fan men fick nåt ryck o gick bra som fan i 2 veckor o har nu börjat gått okörbart fett igen.. Vet inte vart felet ligger eftersom han gick bra me den här inställningen nyss... |
|
| Jag kör med ett 100mm rör. men Jag har inte hunnit köra bilen direkt. så de kan jag inte än säga hur den blir att gå. körde även med org spridare ska byta till 100cc större än org å se hur de blir å koppla i lamdamätare å se vad som händ3er. men nu är de fullt upp med andra grejor så bilen får vänta lite =( | |
|
det ska funka fint med org luftmassemätare! men jag tror inte att org styrsys kan kompensera ner dom större spridarna så mycket så den kan gå på tomgång! du måste nog ha ett sprut... i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
|
Okej. Ja jag kör me 89mm o 340cc spridare o de funkade juh ett tag.. Nåt förslag va jag ska hitta på?? |
|
|
PWM3, Är inga problem att få tomgång med orginalsprut med 100cc större... Hade 340cc spridare på min 325a och 535 LMM som är 3" och hade hur bra tomgång som helst! |
|
| Någon som vet vad man ska ha för bränsletryck.? annars så får man väll ställa in de själv. sen är de lätt att hitta in med 2st sladdar å en slang in i torpedväggen till mätare? ev blir de ett ryck på söndag.. | |
|
det beror väl på vad dom nya spridarna ska ha för tryck! inga problem alls att få igenom sladdar å slang genom torpeden! om du tar bort expansionskärlet så sitter det en genom föring en bit ner på torpeden!! i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
Mr M3 |
kör du med org styrbox och mappning ? |
|
STOFFE: ta en runda ner hit när den e klar så att jag får åka lite =) ha de! // Daniel |
|
| Nu fick jag fart på bilen, men stora spridarna. men tror jag har surat sönder ett stift, så nu blir de nya stift så ska de nog gå! återkommer när jag provat de.. ja org styrsystem | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.