AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
629

Vanadis Gummi/Vanadis Car Design

fo
242
foo
328iC '96
Hej,

Har någon erfarenhet från ovanstående företag? Har kikat lite på deras hemsida och de verkar jättebra.

Länk

/foo
Jag har varit där och kikat ett par gånger, samt inhandlat mina Greenstuff där, de är kunniga och seriösa, handlar gärna där igen, de vet vad de gör, kan lätt rekomendera dem, MVH

Philip
Foo: De är kompetenta och seriösa, köpt rätt mycket styling prylar till min förra Beamer + däck och fälgar.
Har fungerat smärtfritt samtliga gånger, de har fått in sakerna på utsatt tid.
Rekommenderas!

//Wille

BMWCS #4737
fo
242
foo
328iC '96
Tack!

Knatade förbi ikväll och kikade in genom skyltfönstret på OZ fälgarna... Tror dom måste rengöra fönstret nu ;)

Jag har köpt ett kjolpaket, speglar och '97ans front till min e36a. De ville ha 10' för lackering och montering. Det känns som mycket pengar, men de är ju nästan grannar så det är verkligen bekvämt. Eftersom ni har goda erfarenheter från dem så tror jag nog att jag anlitar dom.

/foo
E30Mpower
Bara du inte vänder dig till killen som har hand om lackbehandlingen!!!! Han skulle visa hur bra han va på min bil och gjorde lite på motorhuven, slutade med att han repade istället!!!!!!!! Varning!
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Dom är jätteschysta där, bor i samma hus så man e ju där rätt ofta .....
St
61
StratUS
318i -88
Det har ju lite si o så med öppet tiderna.
\H

No Guts No Glory
Om det är stängt, gå ner två kvarter till gummiverkstan ( vid byggnadsställningarna). personalen är där om det inte är mycker kunder i butiken, de har oftast ( ?!) tid Att öppna butiken åt dig, iaf om du vet vad du ska ha..... Bon chance !

Philip
St
61
StratUS
318i -88
Jag vet... Men får man stå där och vänta i typ 40 min när de säger att de ska komma om 10 min så blir man lite sne... Rätta mig om jag har fel.
\H

No Guts No Glory
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.