|
|
|
|---|---|
|
Hei! Lurer på hvilke karosserivarianter det finnes av M3 E36 3,0l? I katalogen fra Remus står det oppført to varianter: "Austrian version" og "German version/Austrian long version". Hva betyr dette? Er det flere tilsvarende variasjoner av f.eks. 320 coupé m.m. også? | |
|
Ingen som kan noe om de ulike M3-modellene? Jeg har greid å få svar fra Remus at forskjellen ligger i støtfangeren bak. Den tyske utgaven og den østerriske utgaven er visstnok forskjellig. Kan allikevel ikke forstå at det skal være så stor forskjell på eksosanleggene. Håper noen kan gi meg litt bedre svar, eller i hvertfall være med å fundere litt. Ha en god onsdag! |
|
|
Jag har då aldrig hört att det skulle vara någon skillnad på några Euro Spec. M3 förutom då de som är högerstyrda. Stötfångaren bak, menar de kanske diffusorn? Skulle hålet för avgassystemet sitta annorlunda på Österrike-versionen? Låter märkligt. Men säg att du har tysk version då, det är ju garanterat samma som i Sverige och Norge. I vart fall finns det ingen skillnad på svensk version och tysk. MVH |
|
|
Tror nok jeg går ut ifra at det er en tysk version jeg har å gjøre med. Har sett noen bilder av ulike eksospotter og det ser ut som om enderørene har litt ulik lengde. Har også hørt at rørbøyen før potta også er litt annerledes. Takk for svar, Crisse! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.