|
|
|
|---|---|
|
åkte 15.55 arlanda-berlin därifrån buss till tågstationen köpte tågbiljet till dresden var framme 23.00. Tog in på hotell sov till 07.00 sen lite frulle och sen så blev det buss till handlaren köpet gick smidigt. Handlaren körde före oss till stället där vi kunde fixa export skyltarna. Tog ca 35 min att få ut skyltarna sen så käcka vi lite och sen bar det av hemmåt 145 mil var det hem till stockholm var ganska segt dom sista 30 milen flyg 2 personer 1400 kr tåg 2 personer 61 euro hotell 2 personer 78 euro export skyltarna kostade 130 euro busen från flyget kostade för 2 pers 4 euro jag kan inte säga att tyskarna var specielt bra på engelska på tågtationen fick jag gå runt till olika biljetförsäljare för att kunna göra mig förståd om vart och när jag ville åka . | |
|
Vad blev det för bil då? |
|
| en 318i 94 14600 på mätaren | |
|
Var det lönsamt att importera en så pass gammal bil? |
|
| lönsamt vet jag inte men en erfarenhet rikare är jag iallafall | |
| Sedan är det ju inte direkt tråkigt med en lill-semester heller.... Kanske fyllde du också upp kofferten med lite ädla drycker också måhända....? | |
| japp ädla drycker vart det dessa ädla drycker kommer täcka resekostnaderna | |
|
Timpa: Vad fick du ge för bilen? //Stenback |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.