|
|
|
|---|---|
|
Här är länken Länk Finns en till i Malmö: Länk Är egentligen mest intresserad av den förstnämnda eftersom jag är en av dem som mer uppskattar en bil som är kul att köra än, en bil som är original... Hur som helst, vad tror ni om priset? Hade för mig att de här kan springa iväg upp till otroliga summor om de är fina. //Daniel | |
|
Nr 1 torde kanske vara värd sitt pris om du uppskattar "stylingen" nr 2 har ju inte satt ut nåt pris, men ser ju ut att vara original vilket naturligtvis gör den betydligt dyrare och eftertraktad än en som har blivit så pass kraftigt modifierad som nr 1. Mats BMW CS #5847 |
|
| Varierar enormt i pris... Finns många fuskrenoverade. | |
Scheckheft |
Hej Priset på den blåa är nu satt till 110 000:-. Problemet med dessa modeller är rosten. Kolla gärna följande länk: Länk Ett inköppris på 45000:- kan snabbt förvandlas till det dubbla om man inte är uppmärksam. Att bil nr 1 erbjuds som ett nästan rostfritt objekt tror jag inte på - tyvärr. Mvh Scheckheft |
|
110 är för mycket för mig, även om den har helt ny "originalmotor"... Tack för tippset om rosten, bör alltså granskas med mycket kritiska ögon. //Daniel |
|
|
Men vad är det för förskräckliga gummilister på den blå? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Han har iaf lyckats förstöra den snygga linjen med dom listerna iaf. | |
|
Finns en -75:a på Landrins Bil i västerås för 125.000. Kanonskick men den är ljusgul, inte så snyggt, ska se om jag hittar en länk. Keep your distance! |
|
|
Här är länken: Länk Keep your distance! |
|
|
Utställningsskick bidrar ju till ett högt pris, skulle själv inte betala det priset för en CSA Fler åsikter om den röda modifierade? //Daniel |
|
|
Har funderingar på att nån gång kanske sälja min. Men den är dyr :) Är det en svensksåld pärla i perfekt skick du är ute efter så finns min. |
|
|
kentsamuel, hur dyr är dyr? Ska till Jönköping över fredag-lördag, känner du för att visa din bil så slå en signal på 0707-31 11 38. //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.