|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som har en träff med Zätor på gång i sommar? //Hans | |
|
Blir vi fler än vad som anmält sig blir det en Z-träff i Växjö 12/6. Vilka här på forumet är intresserade? |
|
|
Nog lite för långt för mig tyvärr.... Skulle ju inte haft nåt emot nåt i Göteborgs-trakten.. Yatooil: Hur många är anmälda till Växjö då? |
|
|
Bara du inte tänker åka grusvägar. Har för mig det var lite av den varan förra året. Då tvärnitar en röd Z3 och vägrar åka längre. =) Fredrik M |
|
|
Blir det fint väder, så är jag intresserad av att komma på träffen. Vad är planerat och vilken tid ? Mvh Maria |
|
|
Magnus, En träff i Gbg eller omnejd hade varit kul. Dräller ju av Zätor i stan. Yatooil, Hur många har anmält sig till Växjö? //Hans |
|
|
7st är anmälda nu. Är ni intresserade, skicka mig ett mail så jag kan skicka er en inbjudan. fredrik.hjelmberg@tgskrivab.com |
|
|
7st är ju rätt lagom då hinner man prata med alla. =) Fredrik M |
|
|
Är i trakterna så jag skulle ev kunna svänga förbi. beroende vilken tid? Jag ska med flyget tillbaka till England på Söndag. |
|
|
Var i växjö? karta?? Får se om jag får med sambon. /PG |
|
|
yatooil: Är det inte bättre att lägga ut en tråd med all info om träffen istället? /Masten Det går alldeles utmärkt att använda sökfunktionen! |
|
|
Jepp, var i Växjö ses vi? Gärna en detaljerad beskrivning, jag körde ju vilse i de småländska urskogarna förra helgen, hittade aldrig till Emmaboda. Fast till Växjö hittar jag ju. Fredrik M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.