AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.102

540 e34 skinn instrumentbräda?

Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Jo jag undrar om det gick att få utökat skinn,skinn på instrumentbrädan på femfyrtior!.

Mvh Danne

-Never feel sorry for yourself.-
Da
1.734
Daniel.F...
Nå Stephan :))))

-Never feel sorry for yourself.-
Det gick säkert att få, till en våldsamt saftigt merkostnad :)

Mvh,
Kalle
Visst gick det att få, sitter precis och tittar på bilder av den mest unika 540i E34 som är tillverkad, en British Racinggreen M540i med British Racinggreen buffelhelläder interiör, dock inte sätena och den del på dörrsidorna som är i läder på alla bilar med standardskinn, dom delarna ser ut att av vara i Arizona Sun;) Bilen är desstom den sista i serien M540i nr32 av 32, till salu just nu, i Canada för US $32500 med 200tkm på mätaren!, Extra kostnaden för inredningen var $8000.

Bilderna finns i 540i M-Sport/M540i gruppens sida hos Yahoo Länk

Mvh Stephan

Stephan,

Jag var och tittade på en nästan lika extrem 540iT 6vxl -95 som gått 35000 mil och såg sorglig ut i höstas, dock Individual British Racing Green, med British Racing Green helläder, svart piping, innertak i mörkgrön alcantara, svart valnötsträ. 190 000+ kr hade Individualutrustningen på den kostat ny. Självklart hade den dubbla luckor, sportstolar med armstöd, lastnät, elstolar, sportchassi och ALLT annat tänkbart. Dock var den stackars bilen totalt sönderrostad utvändigt :(

Om du vill kan jag skicka över bilder?

MVH,
E38B12
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
E38B12: skicka gärna bilder till mig om du vill.

//rodge
BmwCS #5251
Länk
Rättelse; bilen var visst cosmossvart och inte BRG, maxad hursomhelst :)

Rodge,
check mail

MVH,
e38B12
E38B12, Mycket gärna!, Fanns den här i Sverige?, Prisnivå?

Mvh Stephan

Da
1.734
Daniel.F...
Du får gärna skicka bilderna till mig också.

Mvh Danne
Bilderna är så oerhört stora att min server inte tillåter dem skickas iväg :S...

Någon som vet ett annat sätt att lösa detta på?

Stephan,

De ville ha 45 000 kr, den hade gått 35 000 mil och var dessutom garanterat SKRUVAD för länge sedan så 45 000 mil är ingen omöjlighet.
Skicka via msn kanske? Jag kan sedan lägga upp bilderna på min hemsida om ni vill.

Mvh

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.