|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
bmw,m3 glömde att skriva att du inte behöver argumentera med mig om skicket på din bil, spekulanter som kollar med tidigare ägaren får de svar som behövs, och detta bekräftar de saker jag anmärkte på, om man anser att det är allvarligt eller ej är upp till köparen. |
|
| bmw,m3 - Jag ser inte direkt det relevanta i din fråga angående min bil. Varför undrar du? | |
bmw,m3 |
Mycket märkligt när jag själv pratade mkt med förregående ägaren även kollade upp bilen innan köp/bytet + pengar även har både han och jag kollat milen vi lyfte även upp bilen tillsamans , så då menar du att han ljuger för mig då? |
|
sorry bmw,m3 något stämmer inte -men det är inte så vikigt, låt blivande intressenter undersöka själva, men ett råd på vägen, satsa några slantar på bilen så har du en kanonfin bil i många år, grunden är fin och klart värld att bygga vidare på. Jag tror du blir mest nöjd med att rusta upp bilen som du skrev tidigare, du hittar inte någon bättre bil på marknaden för de pengar som det handlar om. |
|
|
Herrarna kanske skulle lösa detta via mail istället? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
bmw,m3 |
Inget särskilt men de är ju alltid kul för vissa att värdera bil åt andra. så kunde för skojs skull se först å främst va du skulle begära för din bil å sen ser vad andra vill vädera den till för du värderar ju många bilar på forumet så då kan man ju så hur närma man ligger i väderingen. Mvh |
bmw,m3 |
Ha de trevligt i paris-hjulet Finns mkt här i värden som inte stämmer men man få se de positivt ändå. Mvh |
| bmw,m3 - om jag vill ha en värdering på min bil ber jag om det och det sker isåfall i en egen tråd. Den här tråden handlar om din 750 och alla turer kring den. | |
|
För att er alla som läser denna tråd vill jag bara förtydliga att den bil som diskuteras är min frus 540 e34, hon har haft den ca: 3 månader och trivs inte med modellen, därför ville vi byta till den 750 som bmw,m3 har. Bytet kändes bra och 750 är FIN dock med de brister som jag presenterat, 540 har också brister... -men inte så länge till Vi har löst problemet med att min fru slipper köra 540 och vi kommer att ha den som "sommarbil" eftersom den trots allt är kul på slingringa sommarvägar... som tsaros skriver kan detta lika gärna lösas via mail, dock är ämnet avhandlat färdigt för vår del. |
|
bmw,m3 |
Tur å retur, jo de är sant liste! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.