|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Har bilen ute på blocket även här på autopower (bmw 750ia-95) kan inte fixa en länk på bilen är kass på data men den står på jönköpingslän pris 79900kr tele 0371-16210 Har fått en del bytesförslag men inget som känts rätt. en kille bjöd 70 papp å jag sa visst kom i dag så är bilen din men de dykte inte upp någon där inte. även en som hade en riktigt fin jeep grand cherokee -97 15000mil so ville byte rakt av, men när jag tog ut ett fax på bilen så stog de wasakridit så de är 50 papp skuld på bilen, men killen sa att de va bara att byta ändå så sköter han betalningen. De känns rätt lurt de där. Kan man skriva något som han ockh jag kan genomföra affären även att han har skuld på bilen? eller måste han lösa skulden först? Har jag skrivit något fel på min annons som borde tillrättats, eller duger de som de är? Mvh |
|
Byt inte bort den mot cherokeen det är lurt sånt där när det är kredit för att står DU som ägare till den så är det DIG dem kräver pengar av sen kan han säga att han ska betala men kanske inte gör det ändå så jag säger nej !!!!! Såvida lånet är kopplat till bilen eller bilen är som säkerhet så hade jag aldrig gjort det, sen bara tanken att byta bimmern mot en jeep får mig att rysa långa vägar snälla för guds skull gör inte det................. Vänta ut ett annat byte eller en annan köpare det är mitt råd !!! Mvh Niklas |
|
|
bmw, M3 En variant som ju är bäst om man ska köpa/sälja en bil med kredit är ju att säljaren skaffar fram ett färskt papper med datum och restskuld från kreditbolaget. Ni går sen gemensamt och betalar in restskulden på anvisat pg/bg med det referensnummer som kreditbolaget skrivit. Då vet du ju att den sista skulden är ordentligt betald och det bara är att skriva över bilen på dig. Mvh |
|
bmw,m3 |
vad skulle ni släppa iväg en felfi bmw absolut billigast ni kan tänka er? (bmw 750ia-95) som är fin och felfi bara för att ni har ett kanon köp på gång. Mvh |
| Ska du ha iväg den riktigt snabbt så tror jag du måste ner kring 55-60 kkr. | |
bmw,m3 |
usch, nä de skulle jag aldrig kunna tänka mig att sälja den för. hade de vart nåt fel på den så visst då kanske de hade varit ok, men en lyx bil för runt 50 tusen då blir de hellre en cab av den tills nästa sommar. Mvh |
|
Hej bmw, m3 Länk Om det är den annonsen hade jag absolut haft med ett telefonnummer. Om jag är riktigt intresserad av en bil brukar jag inte maila utan vill ringa direkt. Priset tycker jag känns bra, ganska billigt faktiskt om man får den för 70' //Daniel |
|
bmw,m3 |
Jo de är den pärlan, visst tänkte bara att dom som är seriöst intresserade mailar först för vidare kontakt. Men har även satt ut den på bmw power med telefonnummer men ingen respons , har ju ett byte på gång mot en bmw 540ia-96 (34) s-såld bra skick 15700mil + att jag får pengar i mellan, men summan är lite för lite för att de ska kännas riktigt ok. är nästan beredd att släppa den för 65 (nästan) men de skulle svida , men vi får se som sagt var ingen panik igentligen att sälja den bar bilbytar sugen Mvh |
|
Tror som Jaken. V12'orna brukar väl inte stå så högt i kurs beg? |
|
| bmw.m3, var det inte du eller någon släkting till dig som hade en 740 - 94/95 nyligen, vad gick den för? | |
bmw,m3 |
blev byte på 740 mot en bmw m.5.a jag söker vidare å hoppas på nåt bra byte. upp eller ner. Mvh |
vadskaduha |
Hej igen! Har fått ett tok bra erbjudande om ett köp av en bmw m 5,a viserligen bara en 92 . Men måste bli av med min kärra först. Tänkte sätta ut en ny annons på ca ??? prutat o klart. känns ju inte roligt att sälja en riktigt välfungerande 750 till underpris men vad tycker ni att jag ska sätta ut den för ? under 70 papp. Mvh |
| vadskaduha: har du bytt nick? | |
vadskaduha |
Hallo Astroboy! Jodå har ett annat nick, tror inte jag är själv med att ha 2st eller? Mvh bille |
|
Du har redan fått värderingar, men du frågar igen för att du anser att prislappen är för låg? Ska du sälja din bil fort som f*n så är det bara att bita i det sura äpplet och sänka priset rejält. Sen har du inget telefonnummer, inget fullständigt namn och inget regnummer - tre varningstecken för de flesta av oss. Ut med namn och nummer och sänk priset till 65.000! Och jo - du är nog ganska ensam om att ha två användarnamn igång. |
|
|
Nej då ingen fara, det är säkert flera som har olika nick. Man blir bara lite förvirrad eftersom du har olika nick i samma tråd och du vill ha hjälp med en värdering. Man vill ju veta vad man ska värdera. /Astroboy PS1. Jag skulle föredra din E38 framför en E34 M5, det vet du. PS2. Bra att du har släppt den mystiske dansken! |
|
vadskaduha |
Frilansaren! om du läser högst upp i tråden så ser du att den är ute på atutopower där står namn regnummer telenumer m,m. självklart vet jag att jag provat å frågat efter en summa bilen kan va värd, å visst kommer de en när jag nu har en kalas,kärra på g så kanske den går för 65 men de spelar igentligen inte så stor roll, kan åka med den om jag inte får de jag vill ha i absolut sista pris. Finns en hel del på forumet som har 2 eller fler användarnamn i gång leta så finner du om du tycker de är intressant eller konstigt. Mvh |
bmw,m3 |
förresten va inte meningen att ha annat nick i denna tråd blev så bara för jag inte vart uppmärksam. Mvh |
|
Du har bett folk värdera din bil och kommentera dina eventuella bytesaffärer jag-vet-inte-hur-många-gånger sedan i april och du har alltid fått i princip samma svar varje gång. Om du hellre behåller bilen än sänker priset förstår jag faktiskt inte hur du kan lägga så otroligt mycket tid och energi på detta. Det är enkelt - vill du bli av med bilen måste du sänka priset i annonsen eller gå med på nåt av alla dessa byten som du berättat om, vill du ha kvar bilen tar du bort annonsen. PS: Jag är inte det minsta "intresserad" av hur många användarnamn folk har, men det normala är väl ändå att man har ETT som man använder? När använder man användarnamn2? När man har en ljusskygg fråga? När man sitter på jobbet? Eller? |
|
bmw,m3 |
Kul med data så någon energi tar de inte för mig att rådfråga folk om bilen. de är väl de forumet är till för? Alla har ju egna uppfattningar så man ska väl inte bara lyssna på några stycken? Visst jag har bilen utsatt för 79900kr men varför jag frågar om samma sak ett flertal gånger de är ju bara för att man ska se om man verkligen inte kan få ut mer än 50-55 -60 för ett riktigt skepp |
|
vadskaduha och herr M3. Du måste sannolikt ned på 50KSEK för att bli av med din 750 skullejag tro. Du får testa helt enkelt som jag ser det, kanske har du jättetur och får 60KSEK eller så får du bita i det riktigt sura äpplet och få under 50KSEK. Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.