|
|
|
|---|---|
| hej,är det någon som har erfarenhet om det är vanligt att det läcker vid styväxeln på dessa modeller?dom gnälde lite vid besiktningen nu i veckan.men jag kan inte se att det läcker vid en snabb titt,jag var förövrigt inte med vid besiktningen.kan det bli dyrbart?har absolut inte märkt några tendenser till läckage heller,finns olja i behållaren,styrning funkar ua.konstigt | |
| om det är automat i den så är det säkert oljekylaren till automaten som läcker har samma problem ,med min jag trodde det var styrsnäckan först men det visade sig vara oljekylaren som läckte när jag skruvade den plasteb under å tittade | |
| blev det ett jobb modell större för dig?eller gick det att fixa utan byte av kylaren? | |
| det blir till att byta kylaren för mig det droppar olja fron hela nederkant av kylare så jag tolkar det som att kylaren är helt gången | |
|
Kolla först packningarna till rören, det händer att det läcker där. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| ser man det lätt om man tar bort pappen under?är det bökigt att fixa själv eller måste det lämnas bort? | |
| det fixar du själv sitter bara men 4 skruv under sen ser du det | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.