|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Från intervjuundersökning: PENISFÖRLÄNGARE Porsche tycks vara precis det den beskylls för att vara. En penisförlängare åt män som saknar förmågan. Skämt åsido: det tyska magasinet Men´s Car har försökt göra vetenskap av myterna och frågat 2253 bilägare i åldern 20 till 50 år. BMW-ägarna har i genomsnitt mest i sex alla bilägare, enligt enkätundersökningen: 2,2 gånger i veckan. Har du en bil från Korea, Hyundai eller Kia, får du sannolikt nöja dig med lite mindre samba i sängen. Denna grupp gör det endast 1,5 gånger veckan. Dock oftare än ägarna till Porsche som hämnar på jumboplats med 1,2 gånger i veckan. Kör du franskt? "Mon amour!" Då är du särskillt nöjd om du är kvinna och ägare till en Citroën, Peugeot eller Renault. Dessa kvinnor har det nämligen det mest aktiva sexlivet och toppar kvinnolistan med 2,1 gånger i veckan. Kvinnor som äger en Audi eller italenska bilar kommer tätt efter. 2,0 gånger i veckan. Kvinnliga BMW-ägare gör det 1,9 gånger. MANLIGA BILÄGARES SEXLIV Siffran anger antal gånger per vecka 1. BMW 2,2 2. Audi 2,1 3. Italienska bilar 2,0 4. Volkswagen 1,9 5. Franska bilar 1,9 6. Japanska bilar 1,8 7. Ford 1,7 8. Mercedes 1,6 9. Svenska biler 1,6 10. Koreanska biler 1,5 | |
|
HAHAHAHA fan va bra =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| En teori kan ju vara att körglädjen smittar av sig på andra områden.. | |
kilroy |
Den statistiken tror vi blint på...Dessutom borde det betyda att har man 2 st BMW så rumlar man runt i sänghalmen 4.4 gånger per vecka...Det finns medlemmar här som har både 4 och 5 st BMW...dom får fanimej ligga i ordentligt...Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna" |
|
Nu förstår jag varför tjejen i sin Peugeot 307 gav mig blickar! |
|
|
Hahaha, ja jävlar. Eller så är det så att flickorna blir så fullständigt till sig när de ser oss komma rullande... BMW + Honda = 4ggr Mvh //Sibbe Länk |
|
| Eller så är det så att BMW-ägare överdriver mer än andra? :-) | |
|
2,2 gånger i veckan .......... jag blir inte klok på statistik...... vem fan kliver av 0,2 långt in i ett samlag, han är ju inte född ! Håkan |
|
|
Good point Håkan.. *AsG* mvh Johan. Länk |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Ja det finns ju en förklaring till"bara" 2,2 gånger i veckan, vi BMW ägare tycker det är roligt att köra bil också, och då hinner man inte med allt roligt och njutbart. :-) mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
kilroy |
Håkan02*Nejdå, Håkan...2.2 gånger i veckan blir 11 gånger på 5 veckor...så den 5:e veckan så får du kliva på 3 gånger istället för 2.....:-)Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna" |
|
Tyckte väl att det var mer än bara bilkörandet som förändrades när man bytte till Volvo...;-) ___ //Ulf |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Dagas att byta igen kanske, Byt bort Volvon mot ett sexliv :-) mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
| Vad är det som säger i undersökningen att man har en partner för sitt sexliv då ?? det räcker väl med bilen Länk | |
|
Ewww:-P Gammal bild men, ewww! |
|
| Något måste ha hänt på Autopower!...alltid när jag la upp något "skoj" här så raderades det ögonblickligen & man fick ett mail tillsänt där det påpekades att roligheterna inte var relevanta i bilforumet...det är med förvåning & glädje jag noterar att ledningen har släppt på tyglarna en aning... :-)) | |
| vad händer om man har varsin BMW? Han 2,2, Hon 1,9. Fattas 0,3...;) | |
|
hehe... Den skickas omedelbart till polaren med Skodan... "Lycka är att vara nöjd med vad man har - så skaffa tillräckligt" Hagbard Handfaste |
|
|
Månsson: Du får göra dom andra 0,3 med nån annan. mh |
|
|
Länk Sexigaste bilarna - enligt männen Att vissa män väljer bilar som ska attrahera kvinnor är inget nytt. Vilka bilar som får männen att kasta längtande blickar är en annan sak, rapporterar Aftonbladet. Den brittiska bilsajten Evecars.com har låtit sina läsare rösta om vilka bilar de blir mest imponerade av att köra. Den kvinna som vill dra männens blickar åt sig - och sin bil - ska helst ratta en Mercedes 300SL Roadster tillverkad mellan 1955 och 163. "Mercedes Roadster är onekligen en vacker bil som osar av stil och klass. Med en prislapp på 2,6 miljoner kronor så är den långt ifrån billig, men den visar tydligt att ägaren njuter av livets goda", säger Evecars redaktör Alex Jenner Fust. 1. Mercedes 300SL Roadster 2. Porsche 911 3. Mitsubishi Evo 4. Land Rover Defender 5. Subaru Impreza 6. Rolls-Royce Phantom 7. Range Rover Sport 8. Fiat 500 9. VW Golf R32 10. Caterham Källa: Evecars.com /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| bara att gratulera alla bmwägare :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.