|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
De här ser extremt ut som 3,8:ans fälgar: Länk De här ser ut att vara BBS: Länk //Schnitzer |
|
|
Nejdå... Kolla in fälgkanten på 17":a. De finns inte på BBS fälgarna... ;) Min bil: Länk |
|
|
Dandelue: Ja precis! Det är ju 3,8:ans fälgar. BBS-fälgarna är 18". De kan inte vara OZ-Racing väl? Vilken modell är det i såna fall? //Schnitzer |
|
|
Jag tror han menar att 17" är OZ. De andra är definitivt BBS... Tycker också att de ser ut som 3.8 fälgarna, men han vet väl eftersom han var och kollade. Min bil: Länk |
|
|
Dandelue: Men vad är det för fälgar då? 3,6-fälgar? Skulle vara intressant att veta vad det är för fälgar som är så extremt lika M5 E34:ans fälgar från den vinkeln. //Schnitzer |
|
|
Alltså BBS fälgar sitter ju på ena sidan å på andra OZ.. BBS fälgarna satt på 3,8an när jag var där å kollade på bilarna.. Mvh Jojje |
|
|
Jojje81: BBS-fälgarna satt på 3,8:an samt på ena sidan på 3,6:an. Vet du vad OZ-Racing fälgarna heter? Finns det någon bättre bild på dem? Det är ju skumt om det inte är E34 M5-fälgar för det är väldigt likt. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Nej jag minns inte vad dom heter. Men dom e rätt så vanliga. Jag vet iaf att han inte hade några original fälgar varken till den ena eller den andra bilen.. Men vem vet han kanske har bytt OZ fälgarna mot original.. frågan e bara varför? Mvh Jojje |
|
|
Jojje81: Ja, det är möjligt, men de var skumt lika från den vinkeln. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.