|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Programmer Neh jag har inte heller hittat någon annan färg än Svart/Silver! Hmm... Skumt borde ju finnas i andra färger. ´Faktum är att de exen jag kikat på från Tyskland är också bara svart eller silver.... |
|
|
Nakata; Är navi krav på C32:an?, Om det inte är det, vad sägs om denna Jaspisblåa? Länk En bit bort, men vänsterstyrd och Alabastervit! Länk Mvh Stephan |
|
| Någon som har några erfarenheter att dela med sig av nya RS4:an med V8?... | |
|
Det fanns en Guldfärgade till salu för ett år sen när jag köpte min , men fick stryka den pga dålig utrustning . Tänkte på en grej när jag läste denna tråd . Får an ALIPNA va snabbare än en M3a ? eller jämn snabba ? hur funkar de där Keep Your distance this is a BMW . |
|
|
Nakata, Får man fråga hur det har gått, har du hittat någon bil? Någon mer information kring vilken bil det lutar åt och varför, är det fortfarande C32'an som drar det längsta strået? Står lite inför samma val som dig, kan även tänka mig en 330 touring. / PG |
|
|
Pee gee Nej ! Någon C32 Amg har det inte blivit ännu men snart hoppas jag! Varför undrar du. Tycker att det är bland det bästa man kan få av blandning av komfort och prestanda alla tester jag läst om C32 AMg touring är positiva nästintill suspekt i överkant. Har också provkört och visst den känns verkligen bra V6 med 354 hk..... Är lite prestanda fxerad :-) Och det finns inte många som klår den... Enda problemet är att den slukar lite mycket soppa... + problem med växelådorna på tidiga ex.. naturligvis är B3S ett alternativ men kostar en förmögenhet i fösäkring om man jämför med AMG:n samt att det inte så många lågmilare (touring) på marknaden. B3 S kom inte förrän 2002. Problemmet är att jag har haft svårt att bli av med min 330it ! Mer än så kan jag inte skriva för då tror AP att detta är ett sälj inlägg :-) Och tar bort den... Mvh |
|
|
Ja att hitta den rätta bilen är inte helt trivialt! Jag bor själv mitt i stockholm och lever med problemet att aldrig få ha bilarna i fred, trots att man står i garage. Har haft ett par M3'or tidigare och det är helt hopplöst. Till slut beslutade jag mig för att köpa en Cooper medans jag funderade på vad jag skulle göra med min bilsituation. Nu letar man med andra ord efter en hyffsat prisvärd sleeper som man får ha i fred, och då är C32, B3 samt 330 iT några bra alternativ. Går jag ifrån det praktiska så har jag även kollat lite snett åt Nissan 350z och Chrysler Crossfire. Frågan är, får man ha dessa fem bilar i fred...... Vi får se, det är väl bara att jaga vidare. Det skulle inte göra nåt om man hamnade under 250' i slutsumma heller. Tips gott folk? / PG |
|
|
PeeGee Förstår din situation M3:or i storstäderna får sällan vara i fred. Tror i o för sig att AMG:n har samma problem. Kanske inte 330it eftersom den är något vaniligare. Men ett vanligt tips är att du tar bort emblemen från C32 AMG:n så är den förvillande lika en vanlig C32:a Touring likaddant med 330it. Man måste ha ett vant öga till både MB och Bmw för att se skillnaderna direkt. Dubbla pipor är en grej men det har 325:an också. Antar också C32 med 3 liters sexan har det med. Vidare så får du inte en C32 AMG touring med hyfsad låga mil under 250" Närmare 300 eller strax över i Sverige. Möjligen i Tyskland om du orkar med besväret att hämta hem en. Däremot får du förmodligen en väldans fin 330it 02-03 för runt 250 hemmavid.. Frågan är vad du väljer ? Själv är jag grymt nöjd med min 330it , men är ute efter ännu bättre prestanda méd bra komfort och då lockar AMG:n ..... |
|
|
Ferrari F430 är det inget fel på! Hyffsat snabb, hyffsat läcker, hyffsat billig! ;-) |
|
|
c32 e mycke bra å trevlig bil... Alpinan e me en nice bil men skulle jag köpa nån av dom skulle jag ta mercan..... trean fullt :)) |
|
|
Det viktiga me c32 att du köper en 02..Det e mindre fel på dessa. trean fullt :)) |
|
|
Har själv sneglat på en c32 amg, varför jag lockas av tanken vet jag inte. Men bilen känns så rå, men ändå inte, så oskyldig utvändigt, så syndig som kan kan bli motormässigt.. =)) Vi får se vad det blir av det hela. Ska sälja min bil först, sen får vi se vad som händer!! |
|
|
hej gå in på på c32 life .com som enbart handlar om c32 där finns det mycket intressant läsning bla 0,62 mph 4,6 sek blackpearl |
|
|
navi commend med tv är standard blackpearl |
|
|
till nakata.två problem jag känner till 1 ic pumpen ger upp.fenomenet blir att bilben känns trög som en 320 i princip 2 kompressorn sensor, fenomen att kompresson slutar att ladda det här är kända faktorer hos just c32 blackpearl |
|
|
andreas: välkommen till forumet! Om du inte noterade det så var det en ganska gammal tråd du hittade och nakata har inte skrivit något inlägg på över två år men det är ju möjligt att han fortfarande letar C32. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.