AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
730

om uppköringen

ellu

måste man vänta 14 dar innan uppköringen? vet att man ska vänta 2-3 arbetsdagar innan man får boka, men sen efter de ska man behöva vänta 14 dagar till innan man får kör upp. stämmer det?
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Från vadå?

Jag fixade det på en vecka från att jag skrev teorin, dock måste man vänta en dag om man kuggar innan man får köra upp igen.
Då ringde jag återbudstider på morgonen.

Då hade jag gjort halkan 3 månader tidigare.
nu hänger jag inte med? fyllde 18 den 20:e december 2002, skrev teorin den 7:e januari (klarade det) och när jag var där sa uppskrivningskillen att det var inte lönt att man ringde dagen efter för att boka uppkörning då det inte hunnit komma in i datorerna än..jag ringde dagen efter och bokade uppkörning den 11:e februari utan problem...

tanten jag pratade med nämnde ingenting om ngn väntetid, kan ju ha att göra med att det inte fanns några tider förrän just en månad efter, men jag förstår inte varför man skall behöva vänta på att få köra upp, annat än om man har kuggat tidigare för att ge förtur till dom som är "gröna".

MVH
Johan K
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Ja det har väl att göra med hur mycket folk det är som skall köra upp. Jag fick t ex vänta en månad p g a att det var mitt i semestertider. Men vissa polare har kört upp bara några dagar efter.

mvh
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Stämmer precis som dom säger,finns inga speciella väntetider man måste följa,du får köra så många gånger du vill efter dom tider som finns lediga.
Men kuggar du en dag måste du vänta till morgonen efter för att boka en ny tid.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.