|
|
|
|---|---|
Patrik K |
är 525 24v trött på låga varv eller är det bara min? Finns det något jag kan kolla ex.spridare? |
|
Allting beror ju på vad du jämför mot. Det klart att den är tröttare än 530/540 t.ex. Frågan är väl istället om den har blivit tröttare eller om den varit lika trött hela tiden? Om den varit lika trött hela tiden kan ju orsaken vara att du önskar mer effekt eller är van med mer effekt. Har den däremot blivit tröttare med tiden så är det väl troligt att det är något som inte är som det borde. Hoppas att det hjälpte något och inte bara rörde till saker och ting för dig. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
| Tycker också det.. Men har hört att 525:an är lite seg i låga varv... Över 3000 ska du se att det händer nåt.... | |
|
Det är ju en BMW! Dom flesta är väl rätt sega på låga varv! Powern kommer ju på högre varv! :) www.bmw528.dot.nu |
|
| Du måste använda växelspaken. Då får du känna på power. | |
|
Hej! 525i fram till och med 92(innan Vanos) är inte känd som något vridmomentsmonster på lägre varv. mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.