|
|
|
|---|---|
|
Tjao! Någon som vet hur man koppla för att få blinkersena i fram att lysa hela tiden? och sen när man använder blinkers för att svänga, så blinkar dom som vanligt. Någon som vet? Eller vet någon bra sida där man kan se hur man kopplar? tacksam för svar! ** " bmw följer inte utvecklingen, bmw leder den " ** | |
SpineKracker |
det har vart uppe trådar tidigare om detta.. sök! Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
koppla park. ljuset till blinkersen med nya kablar å låt de gamla sitta kvar...kanske att ett relä ska in i bilden nånstans...gjoerde de på min för typ 3år sen...kan ta reda på exakt hur de va... ha de BmwKonVert |
|
|
okey! jaa vore jättesnällt bmwkonvert. jag ska testa park. lyset till blinkers me nya kablar som du sa. tack så länge! ** " bmw följer inte utvecklingen, bmw leder den " ** |
|
SpineKracker |
Bmwkonvert: menar du att man ska dra kablar till blinkers utöver de vanliga till park ljuset? Har du något kopplingschema eller beskrivning av hur du gjorde får du hemskt gärna maila över den eller posta den här! Lyser blinkersen konstant bara när man kör med park ljuset isf? MVH Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
kom å tänka på en sak "slimh" ja kan inte gjort så tror ja, för då kommer parkljuset lysa svagare!...(så hur fan gjorde ja igentligen???)...och JA SpineKracker: de funka bara vid "park-läge" på ljus-omkopplaren! ja kollar på´t ikväll Slimh!...ska ha ett eget-ritad schema på den med vettifan va ja lagt de bara... ha de gubbs!! BmwKonVert |
|
|
aha okey, jag förstår BmwKonVert! ;) hehe.. ja vet inte heller riktigt hur de ska kopplas. ja såg en bil häromdagen när jag var i Örebro som hade kopplat så där, så blinkersena i fram i spoilern lyser hela tiden. och sen när han blinkade i en korsning, så blinkade den ena precis som vanligt.. och efter korsningen så började blinkersen lysa igen.. såg allting för ja åkte framför honom! :) men hur fanken gör man? =/ ingen annan som vet? tack så länge! ** " bmw följer inte utvecklingen, bmw leder den " ** |
|
|
Om du har en plus och en minuskabel till lampan, så lossa minus kabeln och anslut den till parkeringljuset med en strömtjuv, då lyser lampan när parkeringsljuset är tänt, och slocknar varje gång blinkern tänds. Lampan får inte vara direktjordad för då går det inte. Ett alternativ är att montera en parkeringsljuslampa i samma reflektor som blinkern och koppla den till parkeringsljuset. Vill bara påpeka att polisen inte gillar orange parkeringsljus fram, det vet jag av egen erfarenhet. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.