|
|
|
|---|---|
|
Åker om två timmar till Stuttgard och skall stanna där ca tre dagar. Jag vill ha en E39 kombi 520, 525, elle 530 kombi, så ny som möjligt och självklart så fresh som möjligt. Vi får se vad jag kommer tillbaka med. Skall försöka hålla mig under 10000 eur. C-ya | |
|
Lycka till att hitta en "fresh" 530 Touring under 10' €. ___ //Ulf |
|
| Har du spanat in några objekt som verkar bra? | |
|
Halloj! Nu sitter jag och söker handlare pa nätet. Är det nagon som vet om bra bilhandlare runt Stuttgard. |
|
| Gå in på bmw.de eller mobile.de och välj "Händlersuche". Stuttgart ligger i PLZ 7. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
skulle tippa att du får en 520iT äldre än -00, en 523 iT äldre än 99 eller en 528iT äldre än -98 för de pengarna. letar du en faceliftad (som det verkar att du gör med tanke på vilka modeller du letar efter) så måste jag göra dig besviken genom att säga att de som ev. finns under 10' euro inte är något att ha. satsa hellre på en fräsch utan facelift! mvh Johan |
| Nu är jag tillbaka och det blev precis som du sa Johan en fräsch 528 98 som har gått 12300mil. Altså helt annat än det jag sökte. Men jag är mycket nöjd med både bilen och köpet. kostade 10000eur och köptes av en privat persson. två ägare spårat den andre, servad på bmw, perfekt. Har även hittat bilar från 7000eur, men de var rent ut sagt SKIT!!! 520d, 525d, 530d och även de med bensin motorer. Jag återkommer med en mera detaljerad rapport till alla lekmän (som jag är) som tänker på att ge sig ut på en sådan äventyr. | |
|
Von Dust: uppdatering please! - norrmannen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.