|
|
|
|---|---|
svardska |
Jaha! björnbröder.Efter enträget letande efter nästa vinkel 12á så köpte jag mig en hör och häpna Citroen XM V6 i går kväll! Fullsmetad svart och snygg med aluhjul, eftersom man är född mickelgubbe så passar det ju rätt bra. Franska fyllegubbar har ju bevisligen ritat och konstruerat denna rymdraket till bil, dom har antagligen hittat en fläktrem på garagegolvet och bestämt sig för att bygga en bil runt omkring. Känns i alla fall lite kul och intressant så länge i väntan på att min diamantsvarta shadowline ska dyka upp. Har hämtat mig skapligt efter sista vurpan och börjar bli lite pg. igen, så har nån en ärlig 12á så slå en signal. MVH MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Blev det den vanliga 170 hkr motorn eller något vassare i maskinrummet? Farsan hade en sådan när jag tog körkort -95 och det var en rätt kul vagn att blåsa på med lite ibland när man vant sig vid den. Iaf mkt roligare än morsans ZX 1.4 ! //Magnus |
|
|
Tjena svardska! Kul att se att du är på gång igen.V-6 hur känns det i vridet?Den enda bil som jag upplevt med liten motor och vrid är farsans alla Alfa med 2,0Lmotor plus ett kort försök med deras V-6 vilket var helt okej för mig men farsan gillade inte framhjulsdriften så det blev tvärstopp och bojkott från hans sida. Svart och shadowline tror jag kan bli inte helt enkelt ,vet att det finns en fast med krom runt hjulhusen som jag har på Stora Essingen men han var jäkligt nöjd med sin som var problemfri,sedan fins det en mörkblå i Nacka som är sen 80 talare,samma ägare från scratch och ständigt servad på Bmw,har sett han som kör den och han har nog paserat 70 strecket. Mvh Dic. |
|
| svardska,du har första tjing på min när det är dags ;) Länk | |
svardska |
den såg mumsig ut morgan..... mitå si maxa? undrar om Paap slutat prata med mig nu när jag bytt till missionsförbundet, nåja det är bara tillfälligt. MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
Paap Reeder |
lugn, lugn svardska! Har lite´mycket nu med båt o s v samt byta bromsrören på 535:an ... du vet .. tar aldrig slut. Var ytterst nära under den regniga lördagen härförleden... på väg från numera f.d Södermanlands reg:te att svänga förbi dina trakter ... för å kolla på röret från servocyl till bomben men vi hann inte...... denna gången. MVH /// Paap |
svardska |
här står dörren alltid öppen Paap! så det är bara att komma förbi när det passar...gröna faran finns kvar i garaget att beskåda. MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.