AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
975

M3 överladd insugsbälg

ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
Dom som kör med org insug på m3 e36 med överladd, var har dom gjort åt den fyrkantiga ovala, som går från tryckröret till plenumet, För de sägs att den släpper vi över tryck. Sen sitter de små pinnar som de blir vakuum efter spjället, går de sätta laddtrycks mätaren där?
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
kolla på min hemsida ser du hur jag har moddat mitt insug.. sen finns det såklart massa olika sätt, du lär sätta laddtrycksmätaren på "vacum railen" den där slangen till bromsservot sitter..

going 2 fast.. expect nothing less..
www.fearthis.se
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
men de är väll vacum bakom spjället? där dom små pluttarna sitter ? å där bör de väll nu blir laddtryck med? tack för svaret
PW
191
PWM3
M3 -94
///Magic by Holset and DTA P8PRO
där "små pluttarna" sitter får du inget riktigt laddtryck! dom har för skarp vinkel in i spjället!!

i´m not driving too fast...
...i´m just flying too low!
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
pwm3 vart satt du givaren? samt vart tog du vakiumet.. men pluttarna ska väll duga till wg å dump.. tänkte koppla i hopp alla till dom.. ? eller vad gör jag!
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
koppla in på railen jag sa så blir det bra, den har vacum/övertryck från alla spjällen!

going 2 fast.. expect nothing less..
www.fearthis.se
PW
191
PWM3
M3 -94
///Magic by Holset and DTA P8PRO
japp, gör som fearthis säger! koppla in mätarna och dumpen på slangen som går till bromservon! så har jag kopplat!

i´m not driving too fast...
...i´m just flying too low!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.