|
|
|
|---|---|
behrozosogh |
hej! tänkte köpa den Baby blåa M3an i göteborg 94 årsmodell som har gått ca 16.000 mil.finns bara 1 sån i hela sverige,så ni borde veta vilken jag snackar om. någon som vet nått om motor o växellåda??nån som har ägt den innan här i forumet som jag kan kontakta o prata med?? Allt information e jag tacksam för. Tack Catch me if you can.. GLÖM INTE!! De du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| Ta regnumret, kolla på VV.se och få hemfaxat papper om den därifrån, så står där föregående ägare och deras telenummer. Tror det är enklaste sättet att få reda på saker om bilen. | |
| Är det den som varit gul ifrån början? | |
behrozosogh |
vet ej om den har varit gul.. men den e importerad 98a...den har rullat i linköping 98 när den blev importerat..o då va den baby blue.....hur många baby blåa m3or finns det????????????? Catch me if you can.. GLÖM INTE!! De du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| Jag kollade på den för ett c. 5-6 år sedan, då fick jag ett rätt sjaskigt intryck, både interiört & exteriört + den var chippad / trimmad till "över 300 hk" enl dåvarande ägaren. Dessutom var den för sänkt för min smak. Då han ej gav ett seriöst intryck, och bilen verkade användas rätt "hårt", beslöt jag mig för att leta vidare... | |
behrozosogh |
SANI.. vilken stad var det då????? hade den vit skin?? Catch me if you can.. GLÖM INTE!! De du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Göteborg, jag tittade på bilen i Sisjön. Är lite osäker på åren om jag ska vara ärlig...kan vara allt mellan 3-6 år sedan detta. Minns att den hade ljust skinn, ja. Var det inte DTM-pipor på den också?...Osäker. |
|
behrozosogh |
jo det tror jag.. den har ju lite små fel som jag hade tänkt o återgärda.. fast det e utvändigt..det går alltid o fixa.. bara den går bra i motor o låda.. Catch me if you can.. GLÖM INTE!! De du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| Har för mig att den gått i trollhättan en sommar oxå | |
|
Såg den förra sommaren på skroten i stenkullen!! Har för mig att den var där för reperation av motor av nått slag! Har för mig toppen! (kanske inte den mest seriösa firman kan jag lova!!) Ljust skinn med ///M symbolen! ser fin ut på utsidan men på insidan?? Såg den även på en onsdags träff för typ 3-4 veckor sedan! väldigt sänkt!! Men finns det något som slår den färgen?? David |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.