AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.643

Drömpriser på E30

Sida 2 av 2
An
43
Andreas Jansson
325i touring - 89
Svar till Bjudko..nej jag har inte pratat kvalite! Skall du på forumet vara spydig så får du allt ta och titta på vad var och en skriver till dig. Sen dina påståenden hit än dit...tycker att du borde ta och skärpa till dig ordentligt då du inte vet till synes varken det ena eller det andra. Sen...om du nu gillar bmw bilarna, varför denna ton? Var det upp till mig så skulle snorungar som du slängas ut ur forumet, då du till synes saknar total respekt för andra samt bara verkar vara ute efter att slänga käft...bakom din dator!

Ps: Du skriver: Snart 18..! Får man fråga vad dina synpunkter grundar sig i? För enligt svensk lag så får väl du endast köra moppe?

325 E30
Christoffer
Tänk att såna här mail alltid ska urarta till personliga påhopp och pajkastning. Kan man inte ta det som skrivs med lite distans och inte ta allas åsikter på fullaste allvar. Lite av kryddan är ju just att vi har olika åsikter och kan skoja lite med varandra.

Trevlig midsommar förresten!
An
43
Andreas Jansson
325i touring - 89
Christoffer...nog har du rätt alltid!
Trevlig midsommar själv.

325 E30
Bjudko
Andreas>> läs vad jag postade sen, läste inte igenom hela ditt inlägg så sluta kaxa själv med din jävla keffa 89ans bmw som e lika cool som en turkstylad celica.

Nu e ja sur
An
43
Andreas Jansson
325i touring - 89
Bjudko: Du verkar vara en trevlig kille... Gör ingenting, förlåter dig då du bara får köra trimmad moppe...trevlig midsommar!

325 E30
betriebsanleitung
jo,men det är väl inte så konstigt med kvitto på 30-40000 på en bmw pga att dom är klena &slits hysteriskt,halva munchens befolkning jobbar väl med att gjuta toppar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.