|
|
|
|---|---|
Philly |
hej. Snälla, svara på detta nu om ni kan. Har köpt en vinge av DNS trading. Finns ju som sagt inga hål i vingen, jo 2 på undersidan, men ska spackla över dem. När man ska fästa den i luckan, ska man först förborra i både underdelen av vingen och överdelen, och sen bakluckan givetvis. så att man drar en skruv igenom både underdelen och överdelen. snälla, hjälp! den ska snart på bilen =) ///M Powa |
|
jag har samma vinge ligger hemma lackad. vi kan montera tillsammans....heh jag funderar pa att borra/limma ihop delarna forst.... sen limma hela kittet pa bakluckan med sikaflex. det skall recka. |
|
Philly |
ska du inte köra snabbare än 170km/h så kan du limma =) har me funderat på att sätta ihop delarna först, och sen skruva fast hela skiten i luckan! ///M Powa |
Philly |
herregud, någon måste veta? ///M Powa |
|
Hej Min vinge som jag köpte därifrån var det ingjutna "muttrar" i överdelen. Typ M6 muttrar. Sen var det hål rakt igenom undre delen. Det vara bara att borra 2 hål på varje sida av bakluckan och bulta ihop allt, Funkade finfint! Kanske är annan lösning på de som säljs nu!? |
|
| hm..på ena sidan ser jag hål ..mn på andra är det ingenting...lite tattargjutning. | |
|
Okej, kanske har blivit sämre kvalité nu? Min passade bra och behövde bara finputtsas inför lackering! /P |
|
| Handlar man av DNS Trading är det så.... värsta skitföretaget med skitprylar | |
|
Jasså...har du erfarenhet eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.