|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Världens snyggaste M5 E39? Länk: Länk Bilder Länk Länk Länk Länk Har ni någon annan favorit så länka gärna. | |
| Länk | |
|
ingen m5 men det syns en bmw på bilden, räknas det? :) huset är endå snyggare än bägge bilarna! |
|
cane |
Verkar vara praktiskt att behöva lägga ut ramper varje gång man ska ut ock åka ;) |
|
DejaVu: Vilken härlig M5, jag tror inte det finns någon mycket snyggare M5 än den, (ok någon finns säkert men inte i den modellen (tror jag)). Ja fi vilket grymt snyygt hus asså, fi sketans tappar hakan bara man ser det.... |
|
|
Den var snygg, men jag skulle hellre velat ha en vit eller en chiarettoröd. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
| Är det någon som vet var man kan tanka en bakgrundsbild på denna skönhet? | |
|
Hör med de på M5Board i det inlägget. Annars får du nog nöja dig med de bilderna som finns, som tyvärr är i för små storlekar för att täcka en hel skärm (åtminstone inte min). //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Den M5:an knäcker!, vansinnigt fräsch. //rodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Hej,tycker en svart är väl så fräsch i samma ljus. Mvh //Sibbe Länk |
|
| synd att det inte fanns i rätt storlek på bilderna, min är 1024*768 :D lite små bilder att ha som bakgrund :'( | |
|
de finns mycke snyggera m5 en den gillar inte rött heller på en sån bil M5 THE REAL POWER |
|
|
Den här gillar jag bättre: Länk Länk Länk Men vi vet ju alla att smaken....osv... ;) / Joakim Länk |
|
|
Väldigt nygg bil men fälgarna nänä för mycket lågprofil. Ser ut som om den rullar på lakritsremmar Bmw är rätt okey!! |
|
|
ufo: Ja, men det är väl en av dem som är Mora-metallic? Den är inga fel. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
| Fantastiskt vacker, men liiite för sänkt för min smak... | |
|
tycker att den röda M5:an var grymt fin!! den röda färgen gör verkligen att den fina fälgarna sticker ut... Har själv en favorit från techademics gumball film, M5:an som en skatare äger, grym!! "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
Old: Heter filmen gumball eller??? skriv ut hela namnet annars, skulle vilja se den!!! |
|
|
sorry ej fullständig länk. här är den riktiga - > Länk |
|
|
540is: Ruskigt snygg!!! Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
Buspelle |
Tycker personligen att M5an ska hållas i originalskick och varför sätta på något annat än originalfälgarna som är en av de snyggaste fälgar som gjorts. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.