|
|
|
|---|---|
|
Länk Eller ??? Vad kan denna betinga för pris egentligen ???? Någon som kan kolla den åt mig ?? /Niklas | |
|
Har kollat själv nu och det är storfiffel på den varning alla m5 spekulanter den är ju totalmuppad..................... Regnr: GTY846 Färg: MBLÅ Fabrikat: BMW M5/H Årsmodell: 1993 Fordonsslag: PB Chassinummer: HC910X0GD63602 Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: NESTOR MORAITIS BIL AKTIEBOLAG Adress: GALGBACKSV 10 Postnr: 186 30 Förvärvsdatum: 2005-03-03 Ort: VALLENTUNA Försäkringsuppgifter Försäkringsbolag: Salusansvar Försäkringsdatum: 2005-03-03 Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2005-03-03) Antal ägare: 6 Datum för första reg.: 1997-11-19 Producentansvarig: I trafik första gång: 1997-11-28 Yrkesmässig trafik: Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2005-06-01 - 2005-10-31 Senast godkända besiktning: 2004-10-05 Föreläggande: Nej Körförbud: Nej Vägmätarställning, km: 227885 Skatteuppgifter Skattepliktigt: Ja Brukandeförbud: Nej Årsskatt, kr: 2550 Debitering vid påställning, kr: 1275 Debiterad fordonsskatt, kr: 0 Kreditering vid avställning, kr: 0 Debiterad avgift, kr: 0 Huvuduppbördsmånad: november Förfallen skatt/avgift, kr: 0 Skrotningspremie, kr: 700 Vägavgift Vägavgift (kr/år): 0 Betald till och med: Tekniska data Effekt kW: 250 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 1400 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1350 Max lastvikt: 310 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 235/45R17 Kaross: Täckt, Taklucka MVH Niklas |
|
|
Ja, det är ett mycket mycket hemskt exemplar! Diskuterades i en annan tråd. Den har vanliga E34 standardstolar + baksäte som är äldre än bilen, plastdörrsidor i avvikande nyans och vanlig växelspakskonsol, fult DTM-system, har haft rasad motor mm. Hör endast hemma på skroten! Var till salu i Skåne förut, för 55k, tom det är ett överpris. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
| ja några 55k för denna bil är ju bara att glömma.. Perfekt bil för någon som vill gasa tills det rasar så slipper dom ge sig på något bra ex. | |
|
Jag förstår inte ens tanken hur man kan montera in andra sorts stolar i en M5. Synd på det exemplaret! //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Att Nestors bil försöker sälja den förvånar mig inte. Har vart där för några år sedan. Värre ställe än en vimpelhandlare, bilarna står parkerade på en lerig bonngård! Gjorde då iaf. kanske snyggat till nu? Skulle då kolla på en S4, men säljaren kunde inte öppna bilen för han visste inte var nyckeln var! Åk inte dit för att köpa bil, men åk dit om du vill ha ett gott skratt. |
|
|
jag vet ingenting om den här bilen - MEN det finns faktiskt E34 M5 med E32 och E34-standard-stolar som Individual-tillval, vad det nu skulle vara bra för ;) - - ((det finns en M5touring till salu i Tyskland (autoscout24.com) med E32-Highline-stolar som INTE är Original - dessutom annonseras bilen som en av 500 Highline M5touring vilket är en ny variant som jag inte hört förut - STRUNT !!! det fanns en E32-Highline inredning till salu på e-bay häromdagen, kan den tänkas har hamnat i M5tourinen ?)) - r M5touring register |
|
|
m5toureg: Det skulle inte förvåna mig. Tycker att en del hittar på många versioner och varianter som man aldrig har hört talas om förut, i alla fall nu förtiden, bl.a. Nürburgring-Edition osv. Man blir trött av att höra allt som man vet inte stämmer. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
vilken riktig buske den va hemsk stackars den som köper möget fulaste jag sett M5 THE REAL POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.