|
|
|
|---|---|
djspirit |
vilken gänga? någon som vet och var kan man köpa lämplig t-kors tacksam för snabba och trvliga svar |
|
M12x1,5 tror jag. |
|
djspirit |
tackar |
|
ja köpte mitt T-kors på en hydralfirma, dom hadde ett väldigt kompakt T-kors = det passade utan problem (blir rätt tait mellan T-korset o blocket PGA vinkeln på tryckkontaktens gänga) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Hydroscand brukar ha rätt schyssta. JaJsEn: När ska man få åka turbo beemer då? :P |
|
djspirit |
tackar alltid trevligt med givande svar |
|
JTP---> när din e klar =) ne men min e allt klar nu, budget sådet skriker omd et, över allt =) men den funkar. håller fortfarande på med lite inställningar o liknande, men när de blir tillrekligt med pengar så blir det VEMS, ställbar BTR och E85 i tanken. sen skal ldet laddas tills kolvar skuts i omlåpsbana eller nått =) kan även jag rekomendera hydroscand. IAF om det är budget som gäller, många bra prylar där, slangar mätare o massa annat bra. dom klämmer även olja/bensinslangar till bra priser mvh Erik Jakoabsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Jag gör alla min slangar hos Näströms ;) |
|
djspirit |
enligt firman jag just pratat med (hydroscand) så hade dom inte m12*1,5 så det skapar ju bekymmer några andra tips eller någon som har köpt kanske kan köpa ett till mig också? |
|
www.nbmhydraulic.com har många varianter på gängor. Fredrik M |
|
|
dra till nån annan hydralfirma. eller nån som reparerar traktorer/skogsmaskiner. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
djspirit |
Länk någon som haft kontakt med dom verkar lovande enligt deras sortiment |
| Biltema har :) 19kr tror jag det kostar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.